Bestel topic:Vouwwagenclub Trui en T-shirt

Gestart door Bonny, maart 26, 2015, 09:08:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

jari

Jevipro

theun

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Nirak

Nog even een vraag over de kleuren;

De voorbeeld hoody voor kinderen en die rechtse hoody welke kleur is dat? Is dat kersen of lila?

Groet Nirak
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

nieuweklapster

Citaat van: Nirak op maart 28, 2015, 10:12:37 PM
Nog even een vraag over de kleuren;

De voorbeeld hoody voor kinderen en die rechtse hoody welke kleur is dat? Is dat kersen of lila?

Groet Nirak

Nirak, dat is kersen, (beetje donkerroze)

bensi

Besteld !!!    :>

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Marjootje

nieuweklapster

Even ter info: Er word nog bekend gemaakt bij wie de kleding opgehaald kan worden op het klapweekend.

Yolanda

Citaat van: nieuweklapster op maart 30, 2015, 11:51:13 AM
Even ter info: Er word nog bekend gemaakt bij wie de kleding opgehaald kan worden op het klapweekend.

Dat wordt een uitdaging, naast Olaf heb ik nog niemand "live"gezien. Is dan wel weer een mooi voorstel rondje!  :#

sannie75

Ben best nieuwsgierig wie wat besteld heeft... :X

Ik kan niet kiezen dus ga er maar twee bestellen denk ik  ::)

Jootje1710

Citaat van: sannie75 op maart 30, 2015, 04:44:19 PM

Ik heb de hoody besteld in het lichtblauw  :J
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Yolanda

Caya kobalt blauwe hoody en ik een lila hoody.  :J

Ccindy

Voor Lucas de signaalgroene hoody met opdruk klappertje.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

herowebe

Haha, Sandra, ik twijfel ook nog over de kleur , Ronald wil de kobaltblauwe hoody met Keep Calm, ik neem de therapy want die vond ik op Facebook al leuk! Morgen de knoop doorhakken!
( Ik vind het supergaaf, dat mijn wens uitkomt! En dat er zoveel animo voor is!)

sannie75

Citaat van: herowebe op maart 30, 2015, 09:36:21 PM
Haha, Sandra, ik twijfel ook nog over de kleur , Ronald wil de kobaltblauwe hoody met Keep Calm, ik neem de therapy want die vond ik op Facebook al leuk! Morgen de knoop doorhakken!
( Ik vind het supergaaf, dat mijn wens uitkomt! En dat er zoveel animo voor is!)

Ik ga ook zoiezo voor de therapy die vind ik echt geweldig alleen de kleur....ik ga er nog FF een nachtje over slapen.

De kinderen willen ook alle drie een hoort dus gaat nog een hele bestelling worden  ::)