Vouwwagen voor de deur

Gestart door Vlinder73, maart 29, 2015, 08:34:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vlinder73

Over een paar weken mogen we onze Malawi ophalen. Het plan is dat deze dan 2 nachten voor de deur blijft staan voordat we deze in het weekend naar m'n schoonouders (stalling) brengen. Ik krijg er nu alleen een beetje de kriebels van dat die nieuwe wagen dan zo voor de deur staat.
Hoe doen jullie dat? We hebben er wel een disselslot bij, maar is dat veilig genoeg?

cewi

Misschien ergens in de buurt even stallen???

Vlinder73

Dat zal niet lukken ben ik bang Cewi. En als we op vakantie gaan dan zullen we hem toch ook in moeten pakken en zal hij dus ook even voor de deur staan...

GuVer

verzekeren?
en daarbij een goed disselslot

Vlinder73

Verzekeren en een disselslot doen we sowieso!

GJT

- Uitdraaipoten uitdraaien.
- Ergens aan vast zetten met een flinke kabel. Kabels met alarm bij doorknippen of gerommel.
- Ketting door het wiel. Of wielklem
- Roemeen met Kalashnikof.

Vooral die laatste werkt bovengemiddeld  :# Combinatie van de eerste drie opties zou ook moeten volstaan.

Diep

Een extra wielklem of/en vast zetten aan een lantaarnpaal.
Wat belangrijk is is wat eist je verzekeringsmaatschappij.

Ccindy

Hier staat ie geregeld ruim een week voor de deur, ook toen we hem net hadden. Hier alleen een disselslot erop en zo'n bal erin:

En de losbreekkabel maken we nog met een hangslotje aan het hek vast, maar dat is natuurlijk meer voor het oog dan dat dat echt helpt.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Albertine

Als je in de buurt woont kan je wel even een slot lenen, die van mij staan binnen en ik heb een wielklem over.

Vlinder73

Ik ben toch al weer iets wijzer! Van die bal en sloten met alarm erop had ik nog nooit gehoord... Ik ga me morgen eens goed verdiepen in de verzekeringen en kijken wat zij eisen. We hebben in ieder geval een goedgekeurd disselslot, maar er moet toch nog maar wat bij denk ik!
Ik keek net op Marktplaats al even naar wielklemmen, maar ik heb geen idee waar ik daarbij op moet letten. Me ook maar eens in verdiepen!

Vlinder73

Ik kom uit Den Haag Albertine. Dank je wel voor het vriendelijke aanbod, maar we zullen toch ook iets structureels moeten bedenken. Wat voor wielklem heb je? Misschien kan ik daar nog wat van leren!

Albertine

Vlinder73

sannie75

Wij hebben uiteraard een disselslot en hangsloten op de keuken, bevestiging keuken/wagenbak en op de disselbak. Lijkt mij voldoende. 

Thieyo

Citaat van: Vlinder73 op maart 29, 2015, 09:40:48 PM
Ik ben toch al weer iets wijzer! Van die bal en sloten met alarm erop had ik nog nooit gehoord... Ik ga me morgen eens goed verdiepen in de verzekeringen en kijken wat zij eisen. We hebben in ieder geval een goedgekeurd disselslot, maar er moet toch nog maar wat bij denk ik!
Ik keek net op Marktplaats al even naar wielklemmen, maar ik heb geen idee waar ik daarbij op moet letten. Me ook maar eens in verdiepen!

http://www.doublelock.com/?page=21&page_sub=products&productId=7&lang=nld