Voorjaarsweekend, check je naam voor het naambordje

Gestart door muis, maart 30, 2015, 09:44:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Yolanda

Citaat van: Marjootje op april 01, 2015, 09:58:45 PM
uiteraard :J en bij iedereen even een bakkie leut halen KK

Dat komt goed uit. Heb al een pond DE koffie staan, dat krijg ik nooit in mijn eentje op!  :P

GertjanA

Citaat van: Frankie op maart 31, 2015, 07:39:12 AM
Bordje permanent in de klapper.
Zit nu te broeden op een stormvaste vouwwagenclubweekendnaambordjeklem.

Driedubbele woord waarde!

Marjootje

Citaat van: Yolanda op april 01, 2015, 10:42:24 PM
Dat komt goed uit. Heb al een pond DE koffie staan, dat krijg ik nooit in mijn eentje op!  :P

help ik je wel bij  :J

Yolanda

Paulvh

Ben bang dat mijn bordje door alle rompslomp rond de reparatie/ aanpassing van mijn tent doek in ongerede is geraakt. Trouwens ik ben bang dat ik met een andere leenklapper ten tonele verschijn.  :(

jari

Citaat van: jari op maart 31, 2015, 12:43:49 PM
vlaggetje check maar naambordje.... dat weet ik niet meer zeker of die in de cocoon ligt
Nog even een aanvulling onze kids komen niet mee!!! Dus het zijn alleen maar Jan Ria en hond Joeri
Jevipro

Yolanda

Citaat van: Paulvh op april 02, 2015, 06:22:49 PM
Ben bang dat mijn bordje door alle rompslomp rond de reparatie/ aanpassing van mijn tent doek in ongerede is geraakt. Trouwens ik ben bang dat ik met een andere leenklapper ten tonele verschijn.  :(

Is klappertje niet op tijd klaar? Vervelend.

Paulvh

Citaat van: Yolanda op april 02, 2015, 09:03:11 PM
Is klappertje niet op tijd klaar? Vervelend.
Nou nog steeds geen bericht. Binnenkort ga ik langs om eea af te spreken hoe verder nu Ik  ben hem nu al vanaf 1 aug kwijt. Begint mij nu echt uit de keel te hangen.

vic36shorty

Citaat van: Paulvh op april 02, 2015, 09:08:17 PM
Nou nog steeds geen bericht. Binnenkort ga ik langs om eea af te spreken hoe verder nu Ik  ben hem nu al vanaf 1 aug kwijt. Begint mij nu echt uit de keel te hangen.
Waarschijnlijk staat hij zielig en alleen in een hoekje gestopt achter een paar dozen

muis

Balen Paul , ik heb die van jou nog wel in het bestand van vorig jaar.

Verder graag weer terug naar de namen check dus, kloppen de namen in de lijst liet zet hier even neer hoe het wel moet zijn.  (Anders moet ik straks 20 pagina's doorworstelen

Yvonne01

Onze namen zij okey, bordje van vorig jaar...... eh.... ja.... vast wel ergens..... maar waar? :?
zou je een nieuwe willen maken, beloof ik dat ik er heeeel zuinig op zal zijn  :J

Wilnic

46. Wilnic: Willem, Nicole , ties, daar komt nog Noortje bij 4 maanden 

muis

Gefeliciteerd met de geboorte van Noortje en ik zet haar naam erbij :J

Yvonne, ik denk dat je nog in het bestand van vorig jaar staat  :J

muis

ik beloofde eerder een voorbeeldbordje te plaatsen hier. Ze worden gelamineerd en zijn dus redelijk weersbestendig :J