Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Gas slang vraag  (gelezen 9768 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.750
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL
Re: Gas slang vraag
« Reactie #15 Gepost op: april 13, 2015, 08:12:47 pm »

Bij ons ook een nieuwe gasslang geleverd bij de beurt, met juiste druk regelaar.
Wij halen ook de druk regelaar van de fles af.

De bijgeleverde drukregelaar is idd voor de groene gasfles. Maar dat wisten we al
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.036
  • Merk: kampeermiddel : Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Gas slang vraag
« Reactie #16 Gepost op: april 13, 2015, 09:22:38 pm »

Bij onze Jametic had ik juist de 50 Mbar vervangen voor een 30 Mbar. Volgens Jamet hoorde er ook een 30 Mbar op. waarom de dealer er een 50 Mbar op had gezet is me een raadsel. Maar op de laagste stand ging het vlees nog veel te hard. Brandde het aan.

Ja, dat kan. Maar onze pannen en het koken zijn aangepast op benzinebranders. Dan is het standaard kookplaatje op 30 mbar geen feest...
Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk: kampeermiddel : 2010 Aart Kok Kavango
Re: Gas slang vraag
« Reactie #17 Gepost op: april 14, 2015, 01:22:32 pm »

Ik wist niet dat de drukregelaar er beter afgehaald kan worden. Ik had slechts de slang eraf gehaald. Ik heb inmiddels contact gehad met het bedrijf die de servicebeurt heeft gedaan en hebben hun excuses gemaakt. De drukregelaar kan ik gewoon omruilen voor een goede. Zijn die die groene flessen groter?
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.036
  • Merk: kampeermiddel : Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Gas slang vraag
« Reactie #18 Gepost op: april 14, 2015, 02:25:56 pm »

Ik wist niet dat de drukregelaar er beter afgehaald kan worden. Ik had slechts de slang eraf gehaald. Ik heb inmiddels contact gehad met het bedrijf die de servicebeurt heeft gedaan en hebben hun excuses gemaakt. De drukregelaar kan ik gewoon omruilen voor een goede. Zijn die die groene flessen groter?

De standaard fles wel, die is met 5 kg twee keer zo groot als de grote Campingaz 907. Er zijn ook kleine groene flessen, die zijn met 2,5 kg even groot als de 907. Beide zijn (veel) goedkoper dan de blauwe Campingaz.
Gelogd

kroons

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
  • Merk: kampeermiddel : Paradiso
Re: Gas slang vraag
« Reactie #19 Gepost op: april 22, 2015, 09:24:42 pm »

De drukregelaar die ze hebben gemonteerd is voor een 6kg propaan gasfles. Dus die moet retour en je geld terug. Je oude drukregelaar voor een butaan (campinggaz) op de slang draaien en klaar. Oranje gasslang mag 4 jaar mee en een drukregelaar 10 jaar, maar de regelaar moet wel om de aantal jaar getest worden op de afgegeven druk.
Gelogd

Topworker

  • Gast
Re: Gas slang vraag
« Reactie #20 Gepost op: mei 07, 2015, 11:04:21 pm »

Voor de 907 is ook een verloop verkrijgbaar om de drukregelaar op de foto te gebruiken ongeveer € 10.00 volgens mij
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal