Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kleinere TEMPO 100 stickers  (gelezen 2009 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : HK Aero
Kleinere TEMPO 100 stickers
« Gepost op: april 21, 2015, 08:41:46 am »

Afgelopen weekend een hageltjenieuwe caravan zien rijden met Duits kenteken. Deze caravan was voorzien van een aanzienlijk kleinere TEMPO 100 sticker dan die ik tot nu toe heb gezien. De sticker was voorzien van een deelstaat zegel. Het formaat kwam meer overeen met de hier bekende tempo 130 sticker en daarmee een stuk subtieler.
Ik weet dat een aantal mensen moeite hebben met het formaat van de sticker. Het zou daarom mooi nieuws zijn dat deze stickers tegenwoordig kleiner (mogen) zijn. Iemand al hetzelfde gezien/ meer info?
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.750
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL
Re: Kleinere TEMPO 100 stickers
« Reactie #1 Gepost op: april 21, 2015, 09:10:26 pm »

Afgelopen weekend een hageltjenieuwe caravan zien rijden met Duits kenteken. Deze caravan was voorzien van een aanzienlijk kleinere TEMPO 100 sticker dan die ik tot nu toe heb gezien. De sticker was voorzien van een deelstaat zegel. Het formaat kwam meer overeen met de hier bekende tempo 130 sticker en daarmee een stuk subtieler.
Ik weet dat een aantal mensen moeite hebben met het formaat van de sticker. Het zou daarom mooi nieuws zijn dat deze stickers tegenwoordig kleiner (mogen) zijn. Iemand al hetzelfde gezien/ meer info?
Sorry wij hebben alleen Tempo 130.  :#
Misschien kan de ANWB daar antwoord opgeven.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.043
  • Merk: kampeermiddel : Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Kleinere TEMPO 100 stickers
« Reactie #2 Gepost op: april 21, 2015, 09:35:16 pm »

Wil niet zeggen dat het een officiƫle sticker was. Ik heb mijn vouwwagen in Dld laten keuren, kreeg de stickers los mee en moest ze er zelf opplakken. Kleinere snelheidsstickers zijn best te krijgen, de vraag is dan alleen wat die Polizei er van vindt. Geen idee of ze zich daar heel druk om maken.
Gelogd

mars

  • Gast
Re: Kleinere TEMPO 100 stickers
« Reactie #3 Gepost op: april 21, 2015, 09:38:42 pm »

Sorry wij hebben alleen Tempo 130.  :#
Misschien kan de ANWB daar antwoord opgeven.


<------------------------   :J :J :#
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal