Cabanon Concorde

Gestart door Lydie, april 21, 2015, 05:07:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lydie

Hoi, heeft iemand een cabanon Concorde? Wij willen terug een Vw aanschaffen maar weet niet dewelke heb deze gezien op internet, heeft precies toch een sterke tent... Op foto's is altijd alles mooi .... :N

Gr Lydie

Marjootje

wel een camplet concorde :H, maar geen cabanon

kweep

Met een witte bak? Wat ouder model, was toen tegelijk met de Evasion. Als ik het goed heb is de tent groen met blauw?

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Marjootje

Maar Lidie, zonder gekheid, welke bedoel je?
een cabanon of een camplet.
Camplet had inderdaad een type  concorde, dat was de voorloper vd classic, je komt ze op internet nog veel tegen(vind ik persoonlijk ook het mooiste model).
Van cabonon, ken ik de modellen niet...

Lydie

Na een familieraad is het een conway classic geworden, zaterdag gaan we er achter...  KK

olaf

Citaat van: Lydie op april 22, 2015, 04:14:23 PM
Na een familieraad is het een conway classic geworden, zaterdag gaan we er achter...  KK
Suc6 we horen graag of het gelukt is.
The need for the many outweigh the needs of the few

Yolanda

Citaat van: Lydie op april 22, 2015, 04:14:23 PM

Vond ik nou net een Cabanon Concorde!  :) Maar succes hoor!  :J

Marjootje

ik had er nog nooit van gehoord hoor. :N

Yolanda

Ik ook niet, lijkt veel op de Cabanon Evasion. Via de facebook site die h2o mij door gaf. Een aanrader voor iedereen die zoekende is of wil verkopen.

Theu

Citaat van: Yolanda op april 23, 2015, 05:05:03 PM
Ik ook niet, lijkt veel op de Cabanon Evasion. Via de facebook site die h2o mij door gaf. Een aanrader voor iedereen die zoekende is of wil verkopen.
Die heb ik ooit ergens voorbij zien komen en toen vergeten op te slaan. Wel je hem nogmaals met ons (mij) delen?

Yolanda

Theu

Theu

Dan kom je meteen een heleboel van die groepen tegen.
Meteen maar van allemaal lid geworden. Kan het altijd weer stoppen.

Yolanda

Zo ver had ik nog niet gekeken, ga ik doen!  :)