De grote klapweekend 2015 vehalen en foto topic

Gestart door Alex, mei 13, 2015, 07:58:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

Yolanda

nieuweklapster

Superleuk zo'n filmpje, ik had m wel zien vliegen maar wist niet dat hij ook een filmpje maakte.......... (dan had ik wel even mijn buik ingehouden en het tafelzilver opgepoetst)

Paulvh

Grappig Hoor en ook valt de kwaliteit van het beeld reuze mee.

Theu

Leuk filmpje. En idd de kwaliteit valt niet tegen.:)106]

CJ-Petra

jackodb

Citaat van: Theu op mei 21, 2015, 06:59:16 AM
Leuk filmpje. En idd de kwaliteit valt niet tegen.:)106]

De beeldkwaliteit is inderdaad nog best redelijk. De grootste uitdaging bij het monteren is het zoeken naar de meest rustige beelden. En die zijn vervolgens kunstmatig nog wat meer gestabiliseerd.

En, maar dat hoort misschien in het 'Wat neem jij mee van...'-topic, voor mij zijn het ook weer wat extra 'vlieguren'  :J

reekie

Echt een leuk filmpje. Kunnen we ook eens zien wat de vogels zien als ze de camping overvliegen  :J

Ccindy

Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Citaat van: jackodb op mei 21, 2015, 07:08:14 AM

En, maar dat hoort misschien in het 'Wat neem jij mee van...'-topic, voor mij zijn het ook weer wat extra 'vlieguren'  :J
nee hoor, dat mag gewoon hier. Wat neem je mee gaat meer over handige tips of producten  die je gezien hebt en ook wilt. 

Theu

Citaat van: jackodb op mei 21, 2015, 07:08:14 AM
De beeldkwaliteit is inderdaad nog best redelijk. De grootste uitdaging bij het monteren is het zoeken naar de meest rustige beelden. En die zijn vervolgens kunstmatig nog wat meer gestabiliseerd.
Dat verklaart een boel. Ik vond het al knap met zo'n kleine Drone zulke rustig beelden.
Ik weet van mijn broer dat dat niet meevalt. En die vliegt een stuk groter met allemaal hulpmiddelen. Gps e.d.

rubends

jackodb

Citaat van: Theu op mei 21, 2015, 08:02:28 AM
Dat verklaart een boel. Ik vond het al knap met zo'n kleine Drone zulke rustig beelden.
Ik weet van mijn broer dat dat niet meevalt. En die vliegt een stuk groter met allemaal hulpmiddelen. Gps e.d.

Klopt helemaal. Om het wat rustiger te laten lijken heb ik vertraging gebruikt. Bijna het hele filmpje draait op driekwart van de originele snelheid.  KK

Krizz

Gaaf filmpje...
Zal ook niet meevallen tussen de bomen te vliegen.
(Je hebt wel twee veldjes gemist.... :(
The KubbKing is dead... long live the New King

jackodb

Citaat van: Krizz op mei 21, 2015, 09:00:18 AM
Gaaf filmpje...
Zal ook niet meevallen tussen de bomen te vliegen.
(Je hebt wel twee veldjes gemist.... :(

Dat idee had ik achteraf ook. Enkele takken heb ik op een haar na gemist haha.  ::)
Maar daarnaast is er ook flink in geknipt hoor. Heel wat film-materiaal bleek onbruikbaar.  :?

Krizz

Volgende  keer zet ik mijn oranje  monster wel midden tussen de witgroene ellende.... dan is hij niet te missen.
:) :) :) :) :) ;);););)
The KubbKing is dead... long live the New King