De grote klapweekend 2015 vehalen en foto topic

Gestart door Alex, mei 13, 2015, 07:58:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

jackodb

Bbq

vic36shorty

@ccindy ben je weee bezig met te veel stroom gebruiken meer dan 6 ampere is er niet wij zitten weer in het donker

Paulvh

Tja meestal is diegene de het hards roept den dader.

KenJo

Man man man wat een herrie vannacht, niet normaal
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Ccindy

Citaat van: vic36shorty op mei 15, 2015, 11:17:11 PM
@ccindy ben je weee bezig met te veel stroom gebruiken meer dan 6 ampere is er niet wij zitten weer in het donker
Haha, nee hoor, sinds Hemelvaart zijn de caradinges op ons veldje bewoond en deel ik mijn stroompaal, dus dat doe ik niet meer.

Maar gisteren bij ons ook de stroom eruit terwijl alleen de koelkast aan stond.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

Alex

muis

Klopt,  maar er is nog hoor.
Omroep Brabant is weer weg.  Op de twitter account staat ook wat :J #vouwwagenclub

Ccindy

Zo, koffie zit er weer in. Laat nu die zon maar weer komen, dan kan de biel weer drogen
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Corien

Wie o wie heeft zn horloge laten liggen in het douchegebouw? Hij ligt nu bij ons: Livingstone op het laatste veld voor de vijver.  We brengen het zo bij de receptie.

Wuppie_84

Zoonlief verveelt zich. Hij vraagt waar de kindjes zijn die minecraft spelen op een tablet. Wie zijn of haar kinderen speelt dit spel en wil dit samen met onze zoon doen??