Word er nog handel gedreven tijdens het klapweekend?

Gestart door Theu, mei 13, 2015, 09:15:35 AM

Vorige topic - Volgende topic

Theu

Ook deze titel dekt de lading denk ik.
Ikzelf neem kantelbeugels mee voor Frank.
En ik krijg een tafel onderstel mee van Chrisje voor ...
Ook zou ik nog iets met uitdraaisteunen doen met Yolanda maar dat gaat niet door.:)106]

Frankie

Ik heb nog 4 nieuwe voetsteunen te koop voor de helft van de aanbiedingsprijs. Ik heb ze mee dus ze kunnen geprobeerd worden. Waren 14.95 en afgeprijsd naar 11.95, nu bij mij voor 6.00. Ik doe ze weg omdat ze niet onder mijn uitdraaipoten passen

Appeltje

Gratis af te halen bij onze Spacer: glaasje (8 cm) en kousje
"Home is where the Holtkamper is"

KenJo

Ik heb niks voor het kamperen maar nog een electrische sfeerhaard voor iemand beschikbaar http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=16082.msg214132#msg214132
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Klavertjes

Citaat van: Appeltje op mei 13, 2015, 12:14:31 PM
Gratis af te halen bij onze Spacer: glaasje (8 cm) en kousje

Oh, Appeltje, wij zijn er zelf niet maar mag Alex deze voor ons afhalen bij jou? Wil je 'm misschien reserveren voor ons? (dan zal ik nu Alex even mailen om te vragen of die hem voor mij wil meenemen en bewaren  :#)
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Yella

Citaat van: Frankie op mei 13, 2015, 09:32:54 AM
Ik heb nog 4 nieuwe voetsteunen te koop voor de helft van de aanbiedingsprijs. Ik heb ze mee dus ze kunnen geprobeerd worden. Waren 14.95 en afgeprijsd naar 11.95, nu bij mij voor 6.00. Ik doe ze weg omdat ze niet onder mijn uitdraaipoten passen
Dit zijn wel de degelijke met stalen pen. Maar ik heb ze al.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Appeltje

Citaat van: Klavertjes op mei 13, 2015, 02:57:29 PM
Oh, Appeltje, wij zijn er zelf niet maar mag Alex deze voor ons afhalen bij jou? Wil je 'm misschien reserveren voor ons? (dan zal ik nu Alex even mailen om te vragen of die hem voor mij wil meenemen en bewaren  :#)

Is prima hoor. Komt vast goed.  :)
"Home is where the Holtkamper is"

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

vic36shorty

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

vic36shorty

KenJo

Met het nalopen van de spullen in de klapper vindt ik nog:
4 badstof poncho's voor jongens, 2 van Spider-Man en 2 andere superhelden
1 baby zwembadring
1 opblaasbaar zwembadje

Gratis op te halen. Ze liggen op de tafel onder onze luifel.
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Swede

Heb nog een ingepakte vouwstoel liggen. Soortgelijk als op de foto, volgens mij is die echter volledig zwart. Handig als visstoel of festivalstoel ook.
Voor 5,00 mag hij weg. Momenteel op te halen in Vessem.
live life outdoors

Theu

In de aanbieding een kinderstoel. Wat is zo'n stoel waard?? Door een leuk bod en de kans is groot dat ik ja zeg.

Ccindy

Iemand interesse in een documenten kluisje? Afmetingen 16x20x7 cm

5 euro
Don't be afraid to fail, be afraid not to try