sleutels alpenkreuzer

Gestart door mystyca, juni 16, 2015, 03:01:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

mystyca

Weet er iemand of ik nog aan sleuteltje kan  komen voor mijn ak  , deze heb ik met aankoop niet meegekregen ,gelukkig zit er niets op slot ,maar lijkt me prettig als ik wel mogelijk is , of zijn deze sloten makkelijk te vervangen voor een leek ?
alvast bedankt

Conway Cruiser

buzzin

Swiba heeft volgens mij ook nog wel sloten die zouden moeten passen (als je niet de hele klem wilt vervangen).
Slot vervangen is vrij makkelijk, schroefje uit de achterkant en grote moer losdraaien.
Wel opletten dat je geen onderdelen verliest! (zodra het schroefje op de achterkant los is, niet meer op de achterkant drukken.....de cilinder kan dan naar voren schieten)

Drikusniet

Lijkt overigens sterk op een standaard kast slot. Kijk eens bij een slotenzaak.

cahummel

Ik zou hem vervangen door een kastslot, als je bij swiba besteld heb je welliswaar originele Alpen Kreuzer sloten, maar die zijn van het merk Doblina, en aan reservesleutels daarvoor is zo goed als niet te komen (je kunt ze vrijwel nergens laten bijmaken).

buzzin

Maar kunnen die kastsloten tegen het weer?
Zo ja....dan hoor ik ook graag waar ik ze kan krijgen  :P
heb twee setjes, maar beide zijn ze na 25 jaar toch wel op...

groothuis27

Een sleutel bij laten maken kost €12,= voor de eerste sleutel .moet dan wel het complete slot hebben , dus even 1 er af halen .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

olaf

Citaat van: groothuis27 op december 06, 2016, 06:26:29 PM
Een sleutel bij laten maken kost €12,= voor de eerste sleutel .moet dan wel het complete slot hebben , dus even 1 er af halen .

Deze topic starter is na 17 juni 2015 niet meer op het forum geweest. Verwacht niet veel reactie meer
The need for the many outweigh the needs of the few

groothuis27

Ok snap hem