Nieuwjaars-bijeenkomst 2016

Gestart door Alex, september 27, 2015, 10:15:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Wij van de vouwwagenclub vinden de winter altijd te lang duren dus vandaar we een winter bijeenkomst te organiseren.
Maar voordat we iets gaan vastleggen willen we wel bij benadering weten of hier wel animo voor is.

We hebben een locatie gevonden in Ommen. :P
De datum zal zaterdag 9  januari zijn vanaf 16:30.
Dus een jubileum nieuwjaars-borrel/bijeenkomst omdat de winter zonder vouwwagen toch al te lang is.
En een mooie manier om het jubileum jaar goed in te luiden

Kom maar op wil wil er komen?

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mar-ine

bensi

Indoor camping ? Of echt winter kamperen ?  :P

Meer leuk idee Alex. Wij willen wel komen als we kunnen.
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Theu

Daar gaat ik nog even over nadenken...
Ruim 1,5 uur rijden enkele reis. Best wel wat.

Alex

Nee geen winter kamperen. :P
Voor ons ook een uurtje.
Dus of alle oliebollen en lekkers aankomen is maar de vraag. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jootje1710

Lijkt me heel gezellig  :>

Zet Antoon en ondergetekende maar op de lijst

Jootje
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Drummer-64

Lijkt me leuk!
Kan alleen nu nog niet zien of ik ook kan ...

martijn82

Lijkt me leuk kan nog niet zien of ik dan kan. En Ommen is een beetje uit de richting voor een avondje.

Paulvh

Lieve mensen, een heel leuk initiatief maar ruim twee en half rijden heen en twee en een half uur terug dat is mij iets te gortig. En dan ook de weersomstandigheden niet meegenomen.

olaf

Citaat van: Theu op september 27, 2015, 11:43:33 PM
Daar gaat ik nog even over nadenken...
Ruim 1,5 uur rijden enkele reis. Best wel wat.
Word wel gezellig denk ik.
The need for the many outweigh the needs of the few

olaf

Ommen: dan weet ik wel een ruime geschikte ruimte daar zit een Distributie van de Aldi  :#
The need for the many outweigh the needs of the few

Marjootje

Gezellig, is prima af te rijden voor ons, al ben ik wel een kauwkleum, mijn klapper blijft iig op stal, dus hangt van de weersvooruitzichten af. W:

Alex

Dussss tot nu toe 4 misschien en 3 die willen komen.

cewi

Alex