De grote foto wedstrijd 2015 stem topic

Gestart door Alex, oktober 18, 2015, 11:54:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

De nummer van de foto staat boven de foto die je wilt kiezen.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Zo nu staan ze er allemaal wel in.
Kunnen we weer opnieuw stemmen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KlapJoeri

Voor de duidelijkheid: Het nummer staat boven de foto :)
The cold never bothered me anyway.....

Alex

Juttertje

Ha, op mijn ipad krijg ik nummers niet goed te zien, de ene keer boven de foto de andere keer onder de foto... Via mijn PC gaat het prima. Dus bij onduidelijkheid gewoon via de PC stemmen :).
Leuk al die foto's!

bensi

Alex, waarom verwijder je dat andere topic niet ? Is toch verwarrend zo met twee topics.
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

bensi

Klopt het dat we na het stemmen niet kunnen zien hoe het stemmen verloopt ? Blijft dat een verassing ?
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

poldertoerist

Adventure Awaits

xray

mooie foto's hoor!! Kunnen ze niet allemaal winnen  :H :P

olaf

ook ik gestemd.

Wel moeilijk dit jaar veel keus.
The need for the many outweigh the needs of the few

mars

Ook gestemd..............en niet op mijn eigen foto. :O

martijn82

Kan het zijn dat je via taptalk geen stem kunt uitbregen

Frankie

Citaat van: martijnmarleen op oktober 19, 2015, 07:36:14 PM
Kan het zijn dat je via taptalk geen stem kunt uitbregen
Klopt als een zwerende vinger. Stemmen kan alleen via www.

jari

wij hebben ook gestemd even met zijn alle gekeken en samen gestemd en natuurlijk niet op onze eigen foto want dat zou flauw zijn
Jevipro

poldertoerist

Citaat van: jari op oktober 19, 2015, 08:11:08 PM
wij hebben ook gestemd even met zijn alle gekeken en samen gestemd en natuurlijk niet op onze eigen foto want dat zou flauw zijn
zo is dat! mijn dochters hebben de mooiste foto gekozen en inderdaad... onze eigen foto mocht niet van me.
Adventure Awaits