Te koop: TT4

Gestart door G.Suelmann, november 06, 2015, 04:00:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

G.Suelmann

Live today to create a memory for tomorrow...

bensi

Aaah, heeft De Jong het dealer schap van de Teun Tentrailer van erica nu overgenomen ?  WW
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

campingloge

Citaat van: bensi op november 06, 2015, 04:35:28 PM
Aaah, heeft De Jong het dealer schap van de Teun Tentrailer van erica nu overgenomen ?  WW

Nee, Teun is een inkoopcombinatie waar De Jong al jaren bij aangesloten is.

bensi

Aha, thnx, ik dacht dat die TT4 in samenwerking met Erica op de markt was gekomen, maar niet dus  :)

Tja, even verder kijken dan m'n neus lang is hè  ::)

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

olaf

Tja en moet je de advertentie zien, vol rare typefouten.

Bouwjaar 2016?? tis nog 2015 volgens mij.   :#

Ze bedoelen vast model 2016
The need for the many outweigh the needs of the few

martijn82

Hahaha  ik zag het ook olaf73. Beetje rare advertentie

noggeenklapalleenkar

Waarschijnlijk moet ie nog gebouwd worden. Nu bestellen en dan wordt 'Teuntje' in het voorjaar 2016 geleverd. Niet zo gek toch?

noggeenklapalleenkar

De Teun lijkt trouwens zowat hetzelfde model als de combi camp flexi T&T,  alleen een andere luifel/raampjes zo te zien vanaf het plaatje.

Yella

Ik heb de Teun bij Pauw gezien. Ziet er op zich goed uit. Maar de basisprijs daar moeten nog veel accessoires bij om een complete wagen te verkrijgen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Theu

En als je dan ziet wat er voor een neuswiel word gerekend.... €95,-!!!!
Bij Cranenbroek betaal je daar €20,- voor incl bevestigingsklem.

meeder

Citaat van: noggeenklapalleenkar op november 07, 2015, 09:23:40 AM
De Teun lijkt trouwens zowat hetzelfde model als de combi camp flexi T&T,  alleen een andere luifel/raampjes zo te zien vanaf het plaatje.

En die Combi Camp lijkt weer heel veel op de Tago Settler, niet zo vreemd omdat Aart Kok jarenlang de wagenbakken van Gerjak heeft gebruikt :)
Overigens kom je bij een enkelvoudige breedteklapper al snel op een ontwerp als dit.

poldertoerist

Citaat van: Yella op november 07, 2015, 11:31:49 AM
Ik heb de Teun bij Pauw gezien. Ziet er op zich goed uit. Maar de basisprijs daar moeten nog veel accessoires bij om een complete wagen te verkrijgen.

klopt, incl. introductieprijskorting  maar wel full options mag je zo'n 8000 euro achterlaten bij de dealer.
Adventure Awaits