Camping Indigo Millau

Gestart door Hypocrates, januari 06, 2016, 09:15:28 AM

Vorige topic - Volgende topic

Hypocrates

Ha medeklappers,

ik ben benieuwd of iemand van jullie eens op camping indigo Millau geweest is. Natuurlijk kan ik recensies terugvinden op Zoover maar ben benieuwd naar de ervaringen van iemand met een vouwwagen.
Ben ook benieuwd of de plekken ( +/- 100m2) groot genoeg zijn voor een grotere vouwwagen..

bedankt!

Kookaburra

Hangt erg van de drukte af. 100m2 is voor onze vw krap. Maar bij 2 andere Indigo-campings viel er wel wat te regelen. Hetzij grotere plek (met bijbetaling) of op een andere camping een gigaplek in een boomgaard maar dan wel zonder stroom.

Overigens ca 50km boven Millau ligt Langeac, een prachtige camping zonder plaatsaanduiding en heggetjes.

Smitveld Ruebist Elegance 2015-2021
Kip Shelter Plus heden

Hypocrates

Bedankt,

maar die camping zit wellicht niet aan de Tarn? Wij hebben met de kids wel stroom nodig. We gaan het meemaken!

spikehome

Wij zijn een aantal keer naar Millau geweest.
Hebben andere campings gehad toen.
Du viaduc en les rivages.
Beide goede campings voor kleine kinderen kan ik du viaduct aanbevelen.

WimS

Ook met kinderen aan te bevelen is het iets noordelijker aan de Tarn gelegen Le Peyrelade (Riviere s/Tarn).

Erlief

Camping St. Lambert
http://www.campingsaintlambert.fr/
Een grote plek is daar gewoon een dubbele plek. Super leuke camping. Ik zal nog even een recensie op deze site plaatsten.

linda75

wij zijn bij pyeralde en du viaduc geweest. beide erg leuke campings voor kinderen waarbij du viaduc dichtbij een leuk dorpje zit maar pyerlade meer in de natuur en mooier aan de rivier. de tarn is prachtig