Imperiaal maken op een kyte.

Gestart door jeroenluppes, maart 16, 2016, 09:44:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

jeroenluppes

Het onderwerp zegt eigenlijk al genoeg, ik wil graag een imperiaal maken op mijn Kyte. Heeft iemand hier al ervaring mee, of ideeën over. Ik hoor het graag.

Yella

staat op MP eentje voor een Cocoon te koop. HK bellen of die eventueel zou passen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

leeuw

Met sidebags op de cocoon , kan het roofrack niet vanwege de bevestiging aan de vertikale buizen. Wellicht ook het geval bij de kyte

campingloge

Vroeger zat leverde Holtkamper een imperiaal voor de Kyte. Ik weet dat Henk en Carmen hier van het forum er een hebben. PB'tje sturen of ze foto's hebben en afmetingen willen doorgeven.

jeroenluppes

Zelf had ik ook al iemand gevonden op het forum die een imperiaal op een cocoon heeft, ik dacht dat hetgeen zelfbouw was maar bleek origineel holtkamper te zijn ::). Zelf wil ik hem scharnierend maken, met scharnieren in het midden en aan een zijkant zodat je het als het ware dubbel kunt vouwen en aan de vouwwagen kunt laten zitten.

SergeHanneke

Dag jeroenluppes,

Is het nog gelukt met de imperial?

Groet,

Serge

jeroenluppes

Ha, nee ik er vanaf gezien.  Werd een te ingewikkelde constructie en mijn vrouw zag het totaal niet zitten. Mijn oplossing nu. Fietsdrager op de dissel en het dak van de auto  :#

Matthijs_164

Op het dak - zo doen wij dat ook. Kan tenminste de imperiaal tijdens de vakantie blijven zitten.