30 april aanvulling!! Een paar belangrijke mededelingen voor het klapweekend.

Gestart door muis, april 10, 2016, 11:03:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

We zijn op de camping geweest om de puntjes op de i te zetten.

Tijdens het klapweekend geen auto's op het veld bij de vouwwagen maar op de parkeerplaats. Dit om te zorgen dat er zoveel mogelijk wagens op het grote veld passen. Er is voldoende parkeergelegenheid.

AANVULLING: stroomkabel Voor de aansluiting is een 'gewone' geaarde stekker nodig. Heb je dus een snoer met CEE stekker, neem dan een verloop van CEE naar regulier mee. Heb je een 'gewoon' haspel kan deze direct aangesloten worden. Neem minimaal 25 meter snoer mee

Stroom: We hebben 4 ampere, dit is gelijk aan 920 Watt. (bedankt Joeri)

Bedenk dat veel elektrische kachels 400 - 800 Watt verbruiken. Dan kan een koffieapparaatje of waterkoker te veel zijn. Reken ook je koelbox, opladers, oventje etc mee. Zet niet alles tegelijk aan.

Een tip om warm te blijven, vul petflessen (cola e.d.) met heet water. Lekker in bed of onder je jas :J

Verder heeft iedereen op de camping er vooral heel veel zin in dat we komen :)

* Hoewel de meeste dit wel zullen weten toch nog even deze: Bellenblaas en tentdoek gaan  niet samen. Hierdoor kan je tent gaan lekken door de zeep die erin zit. Geen bellenblaas op de camping dus.

Ik heb begrepen dat er een aantal afmeldingen zijn voor het klapweekend. Ik heb er 2 doorgekregen en aangepast in de lijst. Mocht je toch niet meekunnen wil je het dan ook aan ons doorgeven?

Aanvulling 30 april
punten van de camping: wil iedereen 10euro contant meenemen ivm borg voor de sleutel van de poort. 
Ivm de drukte kun je zaterdag tussen 15.00 uur en 17.00 uur betalen.
In de doucheruimte graag badslippers oid om het schoon te houden.

boswachter

goed om te lezen..... Ik houdt het weerbericht in de gaten, gelukkig wel een tweestanden kachteltje, en thee zetten we wel op gas dit jaar (wel eerder het probleem gehad dat koffiezetten en theewater warm maken niet tegelijk kon....)

Yolanda

Goed om te weten. Inmiddels heb ik het elektrische kacheltje ingeruild voor een gaskachel, liggen er kruiken standaard in de klapper en nemen we nog extra fleecedekens mee.

Fijn hoor, geen auto's op het veld. Maakt het veel gezelliger en geen last van stinkende uitlaten. ;-)

boswachter

En veel minder blubber!!!! Die klei in Zeewolde..... :#

vic36shorty

Paulvh

Citaat van: vic36shorty op april 11, 2016, 12:04:10 PM
Om in de termen van paul te spreken juttertje mee
@Victor
Bijna goed. Het moet zijn Juttertjes  :#

jari

Fijn geen auto's op het terrein. Ik heb dan geen kleine kinderen meer maar ik vind het altijd fijn als de auto's op een P staan. We hebben er zo zin in!!! Was het maar zo ver!! Oh en ook wij hebben dit jaar onze elektrische kachel in geruild voor een gaskachel.
Jevipro

boswachter

Mijn vrouw drinkt geen jutterjes, dus dat worden pannekoeken met rode peper :#

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

boswachter

heb net mijn oude lijstje gevonden:
koelbox (grote 65 watt)
telefoonlader 5 watt
waterkoker (campingmodel) 650 watt
Koffiezetapparaat (campingmodel) 750 watt
Lamp 60 watt (gebruiken bouwlampen)

vic36shorty

boswachter

olaf

Citaat van: KlapJoeri op april 11, 2016, 06:12:47 PM
4A x 230V = 920Watt.....
Klopt Maar wat als je naar 225V hebt? 900 Watt

Kachel 800 Watt, koelbox 72 Watt, 2 lampen 14 Watt
is al 886 Watt dan hou je niet veel over.

En vergeet dat idd niet de laders van je telefoon
The need for the many outweigh the needs of the few

meeder

De netspanning is vaak al wat lager op een camping door lange kabels. Even meten en je weet het ;)

GJT

Dus stel je wil wel iets ruimte tussen de wagens..  -pak em beet, 1 auto ruimte-, dan mag je op een ander veldje?   :>  :#