Aanschaf tago ranger

Gestart door Dennisvw, april 12, 2016, 10:46:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Dennisvw

Goedenavond,

Ik ben Dennis en nieuw hier op het forum en ook in het vouwwagenwereldje.
Maar na jarenlang op een vaste camping te hebben gestaan willen we nu op vakantie met een vouwwagen naar Kroatie.
Ons oog is gevallen op een Tago Ranger (8 pers) in de kleur blauw en een panoramatent? en met voorop een fietsendrager., dus vermoedt dat het een bay of een 2000 is?
We zitten op nog een paar antwoorden te wachten van de verkoper over leeftijd en staat e.d. dus weten nog niet alles erover.
Maar wat zijn de punten waar je goed op moet letten bij de aankoop? (Kinderziektes e.d.)
En waarom wel of waarom niet een Tago ranger?
De prijsklasse wat we uitgeven is max 500. Dit omdat we eerst willen kijken hoe het bevalt.

Alvast bedank voor de eventuele antwoorden!

Groeten Dennis

vic36shorty

Welkom op het forum dat zeer actief is en ook zeer informatief.

de eerste stap opweg naar het hier beroemde klapvirus  is gezet, wees niet getreurd iedereen op het forum heeft het en als je het hebt gaat het ook nooit meer over.

Kijk zowiezo naar het doek zitten er geen "weer lekken in hoe ruikt de tent als hij open staat ze kunnen muf ruiken let op scheuren gaatjes reparaties losse naden de stokken  kijk naar de banden welk jaar zijn ze zijn ze niet uitgedroogd.

Alex

Zet het helemaal op.

Er zijn nog steeds verkopers die dit teveel werk vinden.
Die moet je niet vertrouwen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

martijn82

Welkom hier. De tip die ik je kan geven is wat is je gevoel bij de verkoper en de vouwwagen. Ruikt hij niet muf en hoe is de staat. Over het merk kan ik niks zeggen want ik heb een ander merk. Waar ik eigenlijk niet voor ging maar toch geworden door de bovenstaande tip.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

olaf

Let ook even op de banden.

Ik weet niet hoe oud de klapper is maar aan de DOT code op de band kun je zien oud de banden zijn

http://www.tuning-gids.nl/leeftijd_autobanden.htm

Advies is om de 6 jaar vervangen.
Profiel van een band zegt niet alles.
Droogte scheuren zitten meestal aan de binnen kant en die zie je aan de buiten kant niet
Zekers omdat je lange afstand naar warme oorden gaat rijden zou ik goed op de banden letten.
The need for the many outweigh the needs of the few