Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet Louisiana tentstokken  (gelezen 3393 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JSC

  • Gast
Jamet Louisiana tentstokken
« Gepost op: mei 01, 2016, 09:57:46 pm »

Wij zitten momenteel met onze vouwwagen in Zuid-Frankrijk en hebben net een harde les geleerd: probeer niet de vouwwagen op te zetten als de Mistral blaast met flinke windstoten... Onze voortent werd bij het opzetten opgetild door een flinke rukwind en daarbij zijn de drie stokken gebroken die uit de wagen zelf komen. Dit zijn de stokken die je uitschuift en waar de rest van de voortent aan vast komt te zitten.
Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan oplossen? Ik ben al op zoek gegaan naar een Trigano dealer (is toch dezelfde fabriek??) maar hoe groot is de kans dat ze van die stokken op voorraad hebben. Bestaan die stokken überhaupt nog wel (wagen stamt uit '93).
Mocht er iemand hier ook maar iets aan informatie hebben dat ons kan helpen, heel erg graag. We hopen hem nog op te kunnen zetten als de wind gaat liggen. Anders zijn we snel weer thuis ben ik bang...
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 913
  • Merk: kampeermiddel : Europa Camper Futura 2015
Re: Jamet Louisiana tentstokken
« Reactie #1 Gepost op: mei 01, 2016, 10:56:15 pm »

neem de gebroken stokken mee naar een kampeerwinkel, waarschijnlijk is er wel vervanging mogelijk.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Jamet Louisiana tentstokken
« Reactie #2 Gepost op: mei 02, 2016, 01:29:28 am »

Wat ontzettend naar. In het volgende gedeelte van het forum staan heel veel beschrijvingen van de verschillende type. Er zijn ook tekeningen bij met buis nummers.  Mocht het echt lastig worden zou ik het via www.jamet.nl  proberen,  even mailen want zij weten vast wat waar verkrijgbaar is. Succes en ik hoop dat jullie toch nog kunnen klappen. 
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: Jamet Louisiana tentstokken
« Reactie #3 Gepost op: mei 02, 2016, 01:34:38 am »

Je kunt het beschadigde deel eraf (laten) zagen en een dunnere ronde stok in de buis schuiven. Deze stokken zijn in veel maten in elke bouwmarkt verkrijgbaar. Je kunt dan in ieder geval nog doorgaan met vakantie vieren. Succes!
Gelogd

psmink

  • Gast
Re: Jamet Louisiana tentstokken
« Reactie #4 Gepost op: mei 05, 2016, 11:08:11 am »

Inderdaad niet fijn. Wij zitten in een soortgelijke situatie, in de zin dat een aantal tentstokken van de voortent van onze Jamet Arizona niet meer goed bruikbaar zijn. Mijn vrouw is huiverig dit jaar op vakantie te gaan omdat we altijd met veel kunst en vlieg werk de tent moeten opzetten. Ben al enige tijd op zoek geweest op het web naar een plek waar we een nieuwe set tentstokken kunnen krijgen. Tot nu toe zonder succes. Heeft iemand een idee waar ze verkocht worden?
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Jamet Louisiana tentstokken
« Reactie #5 Gepost op: mei 05, 2016, 11:51:22 am »

Misschien een idee bij de importeur van Jamet in Nederland bellen? En kijken wat zij zeggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

Hielke197

  • Gast
Re: Jamet Louisiana tentstokken
« Reactie #6 Gepost op: juni 26, 2016, 05:24:58 pm »

Hallo ,

Passen de tentstokken van een vergelijkbare jamet Louisiana van bijna hetzelfde bouwjaar in elkaar ?

M.v.g
Gelogd

eriktiel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 201
  • Merk: kampeermiddel : jamet
  • Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vw
Re: Jamet Louisiana tentstokken
« Reactie #7 Gepost op: juni 26, 2016, 09:30:02 pm »

en? hoe is het afgelopen?
Gelogd
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal