Jamet ? voortent

Gestart door Lindapt, mei 21, 2016, 11:47:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

Lindapt

Hallo Allemaal, vorige week hebben we voor de eerste keer een VW gekocht, en we dachten vandaag gaan we hem opzetten, helaas lukt het niet, de tekening die erbij zat vd voortent is absoluut geen tekening daarvan dus heb hier op het forum gezocht en wat dingen uitgeprint echter komen we er niet uit en zit mijn man zowat op het kookpunt. We hebben hem gekocht als jamet canyon 1998 staat op de zijkant trigano. Maar misschien is het wel een heel ander merk ? waar zou ik dit kunnen vinden op de VW. Helaas heb ik geen telnr. van diegene waar we hem van hebben overgenomen (stom natuurlijk)  Alvast bedankt

Gait

Post even wat foto's. Dat helpt ons om erachter te komen

martijn82

Inderdaad foto's. Of kijk of je een type plaatje kan vinden

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hemertje

Ter info

De jamet en trigano komen beide uit dezelfde Franse fabriek waarbij de trigano een hogere kwaliteit heeft dan de jamet. Qua uitvoering zijn ze nagenoeg gelijk

Lindapt

dank je, we zijn inmiddels al wat verder en de voortent staat (dus dat gaan we meteen goed nummeren voor de vlgd keer!)  Nu is het alleen dat de flap wat over hangt links strak is maar rechts niet (zie foto)

Lindapt

boswachter

lijkt mij een oude Arizona, of heeft de Louisiana ook een keukenuitbouw?

Alex

Yup jamet en trigano plaatje op de wagen omdat die 2 merken ui de zelfde fabriek komen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden