Stalling in Oeffelt(Brabant)

Gestart door Jon, juni 15, 2016, 11:24:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jon

Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de caravan en vouwwagenstalling in Oeffelt. Aardige uitbater en fatsoenlijke prijs(denk ik) €185,- per jaar met een 24/7 regeling en toegangscode voor de poort van het terrein. We hebben vanmiddag een ruime plek gekregen om onze kletsnatte CC 'op te zetten' in een van de hallen, zaterdag klappen we de zaak weer droog in. Uitbater leverde belangeloos eveneens enkele stroken doek om onder de zijwanden te leggen zodat ze niet stoffig/vies zouden worden.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Chrisje

Klinkt allemaal heel goed en in de buurt ook nog.

Klavertjes

Dat is echt keurig geregeld zeg! Vind je niet vaak!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Jolein_G

Hier heb ik onze vw ook staan. Heel netjes en fijn dat er plek is om de vw te laten drogen als het nodig is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

aerodeck

Wij hebben onze Holtkamper hier ook staan. Weliswaar zonder de 24/7 service, en dan betaal je 140 p/jr.
Had: Holtkamper Flyer Membrane (2002)
Heeft: Aart Kok Livingstone T&T (2015)

Jon

€ 165,- per jaar en bij 24/7 € 195,- voor de CCC in ieder geval, zal te maken hebben met het aantal m2.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Koenta_kinte

Ik hoop voor iedereen dat dit niet deze stalling is  :o
http://brabantn.ws/D2_Q

KampeerFan

Ai... dat ziet er niet fijn uit..  :N

par

Wij hoorde de brandweer vanmorgen vertrekken... Niet goed.....

De Gelderlander heeft ook een topic: De Gelderlander

Onze vouwwagen past thuis in de garage, anders had hij daar ook gestaan....
Veel sterkte voor iedereen die zijn kampeermiddel daar heeft staan!

Ellen1979

Wij wachten in spanning af.... onze cabanon malawi  2.0 staat daar. Loods is volledig afgebrand...

Ellen1979

Er is nog een loods gespaard gebleven... Vandaag wordt iedereen gemaild door de eigenaar met meer informatie.

par

Ellen1979

g11ling

Ow... dat is echt beroerd zeg... zag t net op t nieuws. Ik duim voor je mee Ellen, en alle andere forumleden die daar hun wagen hebben staan. 
Ik klap, jij klapt, wij klappen