Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Imperia afsluiten  (gelezen 2095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rsoft

  • Gast
Cabanon Imperia afsluiten
« Gepost op: juli 13, 2016, 04:37:35 pm »

Hoi,

Wij zijn nog in blijde afwachting van onze Imperia, maar ik probeer toch alvast wat te regelen. Nu vroeg ik me af of iemand al een manier heeft om disselbak/keuken/klapbed met een hangslotje o.i.d. af te sluiten tegen grijpgrage handjes. In mijn enthousiasme vergeten even foto's te maken bij de dealer en aangezien die op bijna een uur rijden zit...

Zit er in de klemmetjes om keuken en lichtbak vast te klemmen bevestigingsogen voor hangslotjes? Zo ja, hoe groot zijn die gaatjes (en hoe dik kan het hangslot dus maximaal zijn? Zelfde vraag voor de grote disselbak van Cabanon.

En heeft iemand al eens een systeem bedacht om het opklapbare bed te beveiligen tegen ongewenst openen?

Alvast bedankt,

Marc
Gelogd

LL

  • Gast
Re: Cabanon Imperia afsluiten
« Reactie #1 Gepost op: juli 13, 2016, 06:56:01 pm »

Wij hebben op de dissel twee slotjes zitten, niet heel bijzonder maar hij kan in ieder geval niet zo open.

Bij onze keuken kan er niets op slot, maar heeft ook geen meerwaarde (mercury) omdat hij niet helemaal dicht is als de klep omhoog is en het bed hebben wij niet.
« Laatst bewerkt op: juli 13, 2016, 07:51:21 pm door LL »
Gelogd

peremaki

  • Gast
Re: Cabanon Imperia afsluiten
« Reactie #2 Gepost op: juli 13, 2016, 07:12:49 pm »

Voor onze waardevolle spullen zoals de camera en paspoorten enz. hebben weer een klein kluisje achter de klep in de wagenbak gemonteerd. Merk cijfercode zodat we de sleutels niet kwijt kunnen raken .

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.420
  • Merk: kampeermiddel : CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Cabanon Imperia afsluiten
« Reactie #3 Gepost op: juli 13, 2016, 08:22:34 pm »

Op alle "klemmen" hebben wij hangslotjes zitten..Dus ook de disselbak, reservewiel, keuken etc etc etc...De kleinste mat hangslot zo kan ik me herinneren....
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.687
  • Merk: kampeermiddel : Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Cabanon Imperia afsluiten
« Reactie #4 Gepost op: juli 13, 2016, 10:24:52 pm »

Het is niet helemaal de kleinste maat, maar wel redelijk klein. Koop een set van 4 of 6 gelijksluitende slotjes. O ja, er zitten gaten in de klemmen hiervoor, zowel bij de keuken als op de disselbak.

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal