Wat nemen we mee onder het dekzeil

Gestart door RenH, augustus 12, 2016, 04:20:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

RenH

Dit jaar zijn we voor het eerst met onze Tago Settler op vakantie geweest. En ik moet zeggen dat het super bevallen is. Snel op te bouwen, en ruimte genoeg.
Nu zit ik me af te vragen wat jullie allemaal onder het dekzeil vervoeren.
Ik heb nu alleen de dekbedden uitgevouwen op de vouwwagen gelegd, de tafel er boven op, en dan het zeil erover. Deze zit er netjes strak overheen, en Bolt ook niet teveel op tijdens het rijden.
Ik zou graag ook nog stoelen(4x duckdalf, minimaal 2) onder het zeil willen vervoeren. Dan kan de familie tijdens het afbreken/inklappen ook nog zitten, en kan dit er op het laatste moment bovenop.

Ik hoor graag tips hoe jullie dit aanpakken.

Groeten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

caspar

Wij hebben deze reis alleen een tuintafen 120x80
En een eurotrail kast
Dat komt omdat we een dik matras van 16cm er in hadden
Normaal gaan er 2 stoelen onder 

Mascha

2 tafels en 2 stoelen vervoeren wij onder het zeil. dat dekken we af met een groot grondzeil en daarover gaat het afdekzeil van de wagen

Rietta_P

Wij hebben er 2 stoelen onder en het worteldoek wat we onder het grondzeil neerleggen. En als de hond mee gaat, gaat zijn bench (ingeklapt uiteraard) ook onder. Voor de kinderen hebben we 2 visstoeltjes die zo klein opklappen dat die in de vouwwagen passen.

Drikusniet

2 tafels, 4 stoelen, 4 krukjes, bord voor op die krukjes, grondzeil, 2x grondtapijt, 2x worteldoek, kastje, droogmolen en/of droogrekje.
Hebben wel een verlengd dekzeil  :O

Tago Herman

Bij ons onder het zeil:

- 1 (ingevouwen) keukenkastje
- 4 pootjes van de keuken, en
- 1 uitdraaislinger voor de steunen.
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Krizz

Onder ons zeil dit jaar
- drie stoelen
- stokkenzak
- zak met zijschermen en varioluifel
- 2x gaatjes tapijt
- bezem
- grondzeil
The KubbKing is dead... long live the New King

abbes008

Groeten,

Erik

FriedelP

bij ons 4 stoelen, worteldoek en het zeil van de voortent.

caspar

Wij nemen de hele vouwwagen onder het zeil mee  :H :H :H

sapperdeklap

Naast de gehele sapperdeklapkar, direct onder het zeil 2 "werptentjes".

Erg gemakkelijk.

Morgen de hele meuk weer naar de winterstalling. Wel lekker een heleboel rubbertjes vervangen, plus een schokdemper modificatie uitgevoerd. ( 90 treuro's)

Cheers allen,
Elf.

nieuweklapster

5 stoelen 1 beensteun 2 tafels 2 grondtapijten 1 mountainbike 2 peddels en wat badlakens :X. Het was wel ff proppen, op vakantie 2 stoelen gekocht dus met 5 ipv 3 huiswaarts

DrLivingstone

Eigenlijk bar weinig: een dekbed en 2 uitgerolde slaapzakken, meer niet. Rest past in de bak.

sannie75

Luifel, 2 standen stoelen, 1 klapstoel, bezem, droogmolen, Quechua tentje, tenttapijt en picknick tafel

caspar

Maar ff zonder dollen wij leggen alleen de tuintafel onder het zeil