Alpen Kreuzer - Terug van weggeweest

Gestart door G.Suelmann, januari 21, 2017, 06:10:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

Citaat van: par op januari 22, 2017, 02:14:06 PM
@vouwwagenweekendorganisatie: misschien Dorema vragen om deze modellen op het weekeinde te presenteren?, zodat iedereen zijn eigen mening kan vormen of deze wagens de naam Alpenkreuzer waardig zijn.
+1 Lijkt me een goed idee

Bedankt voor de info Patrick
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

We hebben in principe al een demo maar hij staat al op mijn lijstje

groothuis27

Vind het een echt dingetje dat er geen keukenblok bij zit .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

ArjanF

Past d'r wel in hoor, in de allure is er in de wagenbak rekening gehouden deze er in te plaatsen. Dus minder ruimte voor bagage...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

poldertoerist

Het idee is dat steeds minder mensen behoefte hebben aan de keuken bij de vouwwagen omdat men tegenwoordig voor alternatieven kiest. Skottel, compacte vouwkeuken, cobb, bbq....
Adventure Awaits

KampeerFan

Wat geweldig dat het merk weer terug is. @jeugdsentiment!  Mooie neutrale wagens zo te zien!

Spiegelbeeld

Geen keuken is toch raar, misschien niet om te koken, maar wel voor de opbergkastjes en koelkast?
Scheelt wel in de basisprijs en zo'n AK is toch een ding dat je vooral vanwege de lage prijs koopt, andere argumenten kan ik bedenken om zo'n ding te kopen?

Daarnaast ze hebben allemaal een 8-polige Jeager stekker, mis ik iets?

Theu

Ja de andere 5 polen.
Er bestaan ook 7 polige stekker van Jeager. Aan de buitenkant het zelfde alleen aan de binnenkant 7 polen. Ik denk dat ze dat bedoelen.

meeder

Citaat van: Theu op januari 24, 2017, 03:07:42 PM
Ja de andere 5 polen.
Er bestaan ook 7 polige stekker van Jeager. Aan de buitenkant het zelfde alleen aan de binnenkant 7 polen. Ik denk dat ze dat bedoelen.
7-polige Jaeger? Volgens mij is er maar 1 7-polige stekker, de normale standaard stekker.
Heb je een plaatje van een 7-polige jaeger stekker?

meeder

Ja ok, dat zie je alleen bij verloopstekkers er is geen standaard 7 polige Jaeger verkrijgbaar, die is ook compleet nutteloos afgezien van een paar cent besparing als je een verloopstekker/verloopkabel wil produceren. Een euro besparen op een vouwwagen ten opzichte van een volledige 13 polige stekker zal niet snel gebeuren. Bij het produceren van een verloopje is het wel zinvol om te besparen op een paar pennetjes.

Theu

Nee hoor die zie je niet alleen op verloopjes. Op onze Combi Camp zit er 1 gemonteerd....

meeder

Dus Aart Kok wil een Euro besparen per wagen? Verkeerde zuinigheid, maar goed daar is dat bedrijf sowieso erg goed in :)

Frankie

Citaat van: meeder op januari 31, 2017, 10:53:35 PM
Dus Aart Kok wil een Euro besparen per wagen? Verkeerde zuinigheid, maar goed daar is dat bedrijf sowieso erg goed in :)
Hoe bedoel je verkeerde zuinigheid? Wat is er slim aan het gebruik van een volledige 13-polige plug waarvan maar 7 aansluitingen gebruikt worden?

meeder

Standaardisatie. Als je een CC koopt met keuken, zit er dan wel een 13 polige stekker op of heb je dan gewoon pech en werkt je koelbox dan niet onderweg op 12V?