Windscherm cocoon

Gestart door whizzle, februari 06, 2017, 08:45:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

whizzle

Met dank aan grubelehutte voor het doorgeven van de maten vordert ons project gestaag. Mijn naaiskills zijn niet helemaal des holtkampers, maar goed het kost ons ook iets minder.

janlys

Hallo,

Wij zouden graag de afmeting willen weten van de windscherm voor de Cocoon. Deze ook zelf maken dus!

Mvg, Lysbert

Maarten M

Hallo,

Ziet er mooi uit hoe je het hebt genaaid. Wij willen ook zelf hoekschermen maken. Heb je toevallig nog de maten?

Alvast bedankt.

Maarten

Fotist

Hallo,

Zou ik ook de maten mogen? Wij overwegen ook de windschermen zelf te maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

muis

Kun je de maten hier delen dan kunnen anderen ze ook gebruiken:J

whizzle

Excuses, had wel iets sneller kunnen reageren :o

Hierbij de tekening die ik in de tijd gekregen heb. Helaas zijn het allemaal verschillende lengte en breedtematen dus is het puzzelen hoe je het uit een lap stof haalt. Succes ermee!

Fotist

Super bedankt. Wat staat er nou voor de 60?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

whizzle

Ik denk dat het een schematische voorstelling is van een lusje die op de hoek moet worden geplaatst?

Yella

Er moeten meer lusjes aan hoor. Je plaatst dit scherm namelijk niet recht, maar rond. Dus op elke lijn die je zit hoort een lusje te zitten om het scherm strak te spannen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

muis

Citaat van: whizzle op mei 09, 2018, 08:12:10 PM
Excuses, had wel iets sneller kunnen reageren :o

Hierbij de tekening die ik in de tijd gekregen heb. Helaas zijn het allemaal verschillende lengte en breedtematen dus is het puzzelen hoe je het uit een lap stof haalt. Succes ermee!
Super, hier hebben anderen zeker iets aan WW WW

whizzle

Er moeten idd meer lusjes aan, idd zoals Yella aangeeft zodat je een mooie beschutte ronding kunt creeeren. De lus boven in (komt over tentstok heen) moet goed vastgezet worden en van stevig materiaal worden gemaakt. Dat was bij ons helaas niet het geval dus snel kapot. Deze zomer nieuwe kansen ;-) Bij Esvo is al het materiaal te koop wat je ervoor nodig hebt.