Voorjaars klapweekend 2017 "gratis" of "ruilen" topic

Gestart door muis, februari 08, 2017, 12:11:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Heb je iets in de aanbieding en kom je naar het klapweekend , laat het dan hier even weten. In 2016 zijn er verschillende spullen van eigenaar gewisseld op deze manier  :J

Theu

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

sannie75

Ik heb nog een pannensetje weg te geven, 3 pannetjes en 3 deksels/koekepannetjes. Zijn blauw van tefal en de anti aanbaklaag is wat gekrast hier en daar.
Wij hebben inmiddels andere pannen..

Yolanda

Ik heb te ruil een zak houten haringen en een kogeldrukmeter en gratis op te halen een vuilniszakhouder( niet echt superklein op te vouwen).

olaf

Citaat van: Yolanda op april 28, 2017, 06:35:55 PM
Ik heb te ruil een zak houten haringen en een disselweger en gratis op te halen een vuilniszakhouder( niet echt superklein op te vouwen).
Zoute haring? Sorry  :off
The need for the many outweigh the needs of the few

Yolanda

vic36shorty

Lekker mag er dan een broodje bij

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

muis

Citaat van: Yolanda op april 28, 2017, 06:35:55 PM
Ik heb te ruil een zak houten haringen en een disselweger en gratis op te halen een vuilniszakhouder( niet echt superklein op te vouwen).
waartegen wil je het ruilen?

hoek_tre

4 oranje Mepal ontbijtbordjes
Onze "Wallie" :# IP44 stroomkabel met daarbovenop 2 lampjes, welke via een schakelaar aan/uit kunnen.

Te ruilen tegen pure chocolade, aangezien iedereen tussen de 3 en 37 in ons gezin dat heel erg graag lust :H

Yolanda

Citaat van: muis op mei 01, 2017, 10:18:02 AM
waartegen wil je het ruilen?

De haringen neem ik aan? Een zak met kleine zakjes chips.

Noordewind

Wij zijn absolute beginners, en hebben op dit moment nog bijna niets qua uitrusting, alleen een vouwwagen zonder keuken...

Dus als je nog wat handige spulletjes hebt die je niet mee hoeft, kan je ons met van alles blij maken. Desgewenst kan ik een aantal verpakkingen nougat met pistachenootjes en een chocoladelaagje inslaan om de gulle gevers mee te bedanken (anders eten we dat zelf wel op  :#). Voor grotere dingen vraag je zelf maar wat.

muis

Ik heb nog 3 witte soepkommen van Coppia gratis voor de liefhebber. 

2 slaapmatjes van Gabbag in ruil voor een fles Nobeltje :O

jari

Ik heb iets voor een kleine jongen. Misschien is het hek raar om het hier bij te zetten maar het heeft een beetje sentimentele waarde. Ooit toen mijn moeder nog leefde heeft ze dit (zie foto's ) gekocht voor onze zoon Denis.  Nu zal je denken hup weg gooien die zooi maar dat vind ik zo zonde. Onze zoon is nu 20 en speelt er niet meer mee. En al die tijd bewaard maar nu... is het tijd om het van de hand te doen. Ik hoop dat er misschien wel een klein ventje rond loop die er plezier van heeft. Het is NIET nieuw meer maar het is ook NIET stuk. Dus wie heeft er een ventje die hier blij van word??
Jevipro

vic36shorty

@ jari is jan er nu eindelijk mee uitgespeeld

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk