Hoe doe jij het 's nachts?

Gestart door Floortje, april 01, 2017, 07:19:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Floortje

Ik vraag me af hoe mede kampeerders het "plas probleem" oplossen

OhPeeCee

Door naar het toilet te gaan

Mobiele reactie via Tapatalk

Jos Montana

CJ-Petra

Ik ben blij met mijn plasemmer (kleinmodel), des te sneller kan ik weer lekker mijn bed induiken.

Jos Montana

Wij zoeken over het algemeen een plek dicht bij een sanitairgebouw. In de zomervakantie hebben we privé sanitair, ideaal!
Nooit meer dan paar minuten lopen. Maar over het algemeen komen wij de nacht wel door zonder eruit te moeten.

solex

Dit jaar luxe met eigen sanitair op de plaats.  :P
Anders toilet mee.
Mvgr

Als je schrijffouten vind mag je die houden.

vic36shorty

Hemertje

CJ-Petra

Wij kamperen vaak op vreemde plaatsen met de club, zoals in steengroeves e.d., waar soms alleen een dixi of personeelssanitair ergens bij de ingang beschikbaar is.....

Met de zomervakantie staan wij graag ver van het toiletgebouw vandaan, waar het vaak rustiger is.

Klapmoose

Genoeg alcohol drinken zodat wakker worden s'nachts geen optie is. Tip:  W:  ipv   bier

En als het niet anders kan dan in de pyjama over de camping.

jari

Probleem is dat als ik naar de wc ben geweest en dit de kou terug loop. En in me warme bedje lig ik spontaan weer moet. Geen zin in de porta gaat dus altijd mee
Jevipro

Theu

Er is altijd wel een vrijwillige boom te vinden.

Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T

-maaike-

Citaat van: Theu op april 01, 2017, 10:02:07 PM
Er is altijd wel een vrijwillige boom te vinden.

Hoop maar dat dit een 1 april grap is want ik vind dat wel zo ontzettend vies. Gaat ook zo stinken.

Alex

Toen ik het las dacht ik heel stilletjes. :P

Maar toen kwam ik er achter waar het over ging.
Nou gewoon we lopen even naar het wc gebouw.
Zie me zelf niet in de weer met een porta porti
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

Citaat van: -maaike- op april 01, 2017, 10:36:16 PM
Hoop maar dat dit een 1 april grap is want ik vind dat wel zo ontzettend vies. Gaat ook zo stinken.
Zolang je niet iedere keer dezelfde boom neemt is er niets aan de hand....:)12]