Opbergboxen

Gestart door Lepperini, april 18, 2017, 10:38:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yella

Citaat van: Polyidus op april 25, 2017, 08:20:50 AM
Hm dat rooster heb ik niet op mijn nagelnieuwe Kyte (Feb 2017) - wel mooi gedaan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Niet zo'n grote klus. Stuk van dat rooster ergens kopen, ombuigen, paar schroefjes en klaar. Ik had een aluminium plaat gebruikt die ik had liggen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

leeuw

Hoe breed is dat rooster onder het fornuis. Kan nu niet bij de keuken om het zelf te meten. Alvast bedankt

Yella

We hebben de Cocoon niet meer, kan het ook niet opmeten. Maar toch verstandig om het op je eigen op te meten. Aan de achterkant is niet zo veel ruimte om iets vast te schroeven.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Lepperini

Citaat van: leeuw op april 28, 2017, 12:23:25 PM
Hoe breed is dat rooster onder het fornuis. Kan nu niet bij de keuken om het zelf te meten. Alvast bedankt
Kan het nu niet voor je nameten helaas. Sta nu op de camping en heb geen rolmaat iod mee helaas.:)51]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Theu

Misschien heeft Lennart een rolmaat o.i.d. :)23]

Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T

lennart72

Eh ja .... thuis :p

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lepperini

50cm lang en 27 cm breed. Reken voor het gebogen stuk ook nog 2x8 cm

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

leeuw

Stensel

Wij gebruiken voor de kleding de trolly tassen van Ikea. +\-€4 per stuk 3 mm mdf bodem plaatje erin maken en lekker proppen. Volledig open te ritsen dus overzichtelijk kleding laden.

SergeHanneke

Citaat van: Polyidus op april 25, 2017, 08:20:50 AM
Hm dat rooster heb ik niet op mijn nagelnieuwe Kyte (Feb 2017) - wel mooi gedaan

Hm dat rooster hebben wij ook niet op onze hagelnieuwe KyteS (mrt 2017) - idd mooie oplossing. Miss maar eens wat klussen...

smoutewm

Citaat van: SergeHanneke op mei 10, 2017, 12:25:53 AM
Hm dat rooster hebben wij ook niet op onze hagelnieuwe KyteS (mrt 2017) - idd mooie oplossing. Miss maar eens wat klussen...
Je had het draadje al gevonden zie ik nu. Wat het rooster betreft, ook in mijn Kyte niet aanwezig. Tot nu toe erg voorzichtig omgegaan met het vullen van de krat onder het gasstel. Zolang het zonder enige weerstand dicht kan zit er niets in de weg denk ik. Tot nu toe goedgegaan, al denk ik er wel over om toch maar iets te fabriceren.
La pluie en Bretagne.....? Une légende!