Zijn er dit jaar ook fietsers op het klapweekend.

Gestart door Alex, april 23, 2017, 04:18:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Is er ook een gpx van? :P
Kan ik hem in mijn navie zetten.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Nu maar hopen dat de fiets op tijd klaar is.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Die is op tijd klaar .
Je komt er niet onderuit .
Fietsen zal je  :#
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

nieuweklapster

Anders neemt Bert wel een extra fiets mee voor je, maar meegaan zul je, dat heb je goed gezien Bonny >:(

muis

Anders staan er bij Piet naast skelters ook nog wel wat fietsen :O

Alex

muis

Niets maar ik zou hert zo sneu vinden voor jou als je niet mee kunt 8)

Wfikse

Deze route staat netjes met MTB bordjes aangegeven. Waarschijnlijk niet nodig op te laden in een gps app. Zal ook eens kijken of ik de mtb mee kan nemen.

Is er al een planning?

Alex

Yolanda

Citaat van: Bonny op mei 10, 2017, 09:09:57 PM
Die is op tijd klaar .
Je komt er niet onderuit .
Fietsen zal je  :#
Citaat van: muis op mei 10, 2017, 09:56:58 PM
Anders staan er bij Piet naast skelters ook nog wel wat fietsen :O

:H :H :H😂😂😂

sanderv

Citaat van: Alex op mei 10, 2017, 08:53:36 PM

Nu maar hopen dat de fiets op tijd klaar is.

Zo, met bus en al eruit getrokken. Dat is me nog niet gelukt. Dat wordt een velgje omspaken.

sanderv

Citaat van: Hemertje op mei 08, 2017, 09:57:21 PM
hoi kris, waar haal jij zulke routes vandaan?
kan je die routes  op je smartphone gebruiken als navigatie?

heb jaren geen echte kilometers gemaakt, wel in het bezit van een mountainbike...

Heb je wikiloc al eens geprobeerd? Ideaal, ik heb speciaal voor deze website tegenwoordig een klein vakantielaptopje gekocht. Fietsen, wandelen, ATB'en, alle routes download ik tegenwoordig daar en gaan direct de Garmin op.

Hemertje

Citaat van: sanderv op mei 11, 2017, 11:28:38 PM
Heb je wikiloc al eens geprobeerd? Ideaal, ik heb speciaal voor deze website tegenwoordig een klein vakantielaptopje gekocht. Fietsen, wandelen, ATB'en, alle routes download ik tegenwoordig daar en gaan direct de Garmin op.

nee, kende ik nog niet
bedankt voor de tip!

sanderv

Citaat van: Hemertje op mei 11, 2017, 11:38:28 PM
nee, kende ik nog niet
bedankt voor de tip!

Ik zoek het liefst via de wereldkaart. Via de filters kun je vervolgens selecteren. Werkt goed.

poldertoerist

Citaat van: sanderv op mei 11, 2017, 11:25:57 PM
Zo, met bus en al eruit getrokken. Dat is me nog niet gelukt. Dat wordt een velgje omspaken.
Spaak is idd niet gebroken....  Vergeet dat omspaken.... Nieuw wiel of degelijker setje zou mijn keuze zijn.
Adventure Awaits