Zijn er dit jaar ook fietsers op het klapweekend.

Gestart door Alex, april 23, 2017, 04:18:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Krizz

Er loopt een route van 17.5 km zelfs over het kampeerterrein. Lijkt mij prima optie.
The KubbKing is dead... long live the New King

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Maar hoop toch echt wel dat de schouder/nek pijn dan al weg is.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Krizz

Citaat van: Alex op april 27, 2017, 09:03:35 PM
Maar hoop toch echt wel dat de schouder/nek pijn dan al weg is.
Je moet wat over hebben voor een bakkie koffie.

nieuweklapster

Citaat van: Krizz op april 27, 2017, 08:34:54 PM
Er loopt een route van 17.5 km zelfs over het kampeerterrein. Lijkt mij prima optie.

Prima route mits het droog is, als het nat is is het alleen maar bagger en niet doorheen te komen.

Krizz

Citaat van: nieuweklapster op april 30, 2017, 07:18:49 PM
Prima route mits het droog is, als het nat is is het alleen maar bagger en niet doorheen te komen.
Klapweekeinde + modder + Alex = vermaak voor iedereen

Ik zeg doen

Alex

Heb geen echte mtb banden dus het moet wel droog zijn. :p

linda75

campingloge

Citaat van: Alex op mei 01, 2017, 06:12:27 AM
Heb geen echte mtb banden dus het moet wel droog zijn. :p

Je Cocoon is ook geen echte off road uitvoering en die zet je ook gewoon in de modder neer... >:(
Ik zie het probleem niet.  :#

AnnekeCornee

Als het tijdens het klapweekend gaat gebeuren, doe ik (Cornee) mee. Maar niet te vroeg starten, ik ben geen ochtendmens... ;-)

theun

Alex

Citaat van: campingloge op mei 01, 2017, 09:45:58 AM
Je Cocoon is ook geen echte off road uitvoering en die zet je ook gewoon in de modder neer... >:(
Ik zie het probleem niet.  :#
Hou ook van jou. :P :P :P

Of eigenlijk meer van je vouw.
Die is veeeeeeeeeel liever.  :evil: :evil: :evil: :evil:

Alex

Hmmmmm ik denk vandaag waarom gaat mij wiel zwaar.
Oooo de remmen slijten aan kijk ik nog eens beter zit er slag in het wiel. :?:?:?:?
Dusssssss maar eens kijken of ik die er nog uit kan laten halen voor dat we er op uit gaan met de klapweekend ploegje.

Hemertje

Citaat van: Krizz op april 27, 2017, 08:34:54 PM

hoi kris, waar haal jij zulke routes vandaan?
kan je die routes  op je smartphone gebruiken als navigatie?

heb jaren geen echte kilometers gemaakt, wel in het bezit van een mountainbike...

Krizz

Citaat van: Hemertje op mei 08, 2017, 09:57:21 PM
hoi kris, waar haal jij zulke routes vandaan?
kan je die routes  op je smartphone gebruiken als navigatie?

heb jaren geen echte kilometers gemaakt, wel in het bezit van een mountainbike...
Dit is een plaatje van de site mtbroutes.nl