Tempo 100 zichtbaar

Gestart door arnodoos, mei 30, 2017, 07:41:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

arnodoos

Moet de tempo 100 sticker helemaal zichtbaar zijn of mag deze gedeeltelijk wegvallen onder het dekzeil?

Klapband

Mag je je kentekenplaat deels afplakken met zwarte tape?  :#

Ik denk dat je de sticker niet teveel onder het dekzeil moet plakken. Bij onze Flexi had ik hetzelfde probleem. Ik heb toen een stuk van de sticker afgesneden (zie foto). Vorig jaar vond oom agent er verder niets van toen ik staande werd gehouden. Dus ik zou iets anders proberen, mede omdat het dekzeil misschien wel eens anders wordt gespannen en de sticker daardoor nog minder zichtbaar is.
Wat is jouw klapband?

ejpwg

Citaat van: Klapband op mei 30, 2017, 11:43:12 PM
Mag je je kentekenplaat deels afplakken met zwarte tape?  :#

Ik denk dat je de sticker niet teveel onder het dekzeil moet plakken. Bij onze Flexi had ik hetzelfde probleem. Ik heb toen een stuk van de sticker afgesneden (zie foto). Vorig jaar vond oom agent er verder niets van toen ik staande werd gehouden. Dus ik zou iets anders proberen, mede omdat het dekzeil misschien wel eens anders wordt gespannen en de sticker daardoor nog minder zichtbaar is.

En die agent vond het ook geen probleem dat je sticker ondersteboven was geplakt ?  :H :H :H

Klapband

:# Weer zo'n Apple-foto! Is een foutje in de forumsoftware volgens mij.
Wat is jouw klapband?

CEO

Als tester zou ik eerder denken dat het aan het nogal eigenzinnige Apple ligt...
If you choose not to decide, you still have made a choice!

poldertoerist

Citaat van: CEO op mei 31, 2017, 10:15:35 AM
Als tester zou ik eerder denken dat het aan het nogal eigenzinnige Apple ligt...
+1
Adventure Awaits

AnnekeCornee

Citaat van: CEO op mei 31, 2017, 10:15:35 AM
Of aan de Apple gebruiker die onbewust zijn telefoon net 180 graden verkeerdom houdt. Gebeurt vrouwlief ook weleens...  :P