Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Tempo  (gelezen 1897 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vossenjager

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14
  • Merk: kampeermiddel : Alpen Kreuzer Allure 1986
Tempo
« Gepost op: juni 20, 2017, 12:06:50 am »

Beste liefhebbers.
Ik ben op zoek naar een leuke vouwwagen. Nu heb ik een AK Tempo gezien. Er wordt nog wel eens gerommeld met bouwjaren dus vraag me af of dit hier klopt. Volgens de adverteerder is hij van 1998 maar ik denk dat hij ouder is. In welke jaren is de tempo gebouwd en welke kleur hadden ze in 1998?
http://www.speurders.nl/overzicht/page/3/alpenkreuzer-tempo-1998-vouwwagen-incl-luifel-168524723.html?sr_ab=0&no_qs=True&query=alpenkreuzer

Remco
Gelogd

groothuis27

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 172
  • Merk: kampeermiddel : alpenkreuzer
Re: Tempo
« Reactie #1 Gepost op: juni 20, 2017, 07:21:15 am »

De kleurstelling klopt met het baujaar , vind hem alleen nogal duur . Zitten foto's bij die geleend zijn zag iets van een dealer naam bij een foto staan maar gaat om een particulier .heb net een alpenkreuzer duet  parade van 1998 helemaal klaar gemaakt ( is hobby ) diversen stiksels zaten los ( komt heel vaak voor ) en die is wat groter en met een vast deksel en niet zo als de tempo met zeiltje ( die moet je altijd heel goed nakijken op lekkages! ) die mag weg voor € 525,=  dus dan is die tempo  nogal duur . Mvg h.j

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Gelogd

groothuis27

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 172
  • Merk: kampeermiddel : alpenkreuzer
Re: Tempo
« Reactie #2 Gepost op: juni 20, 2017, 07:22:34 am »

Moet in mijn geval een parade zijn duet hoort er niet bij

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Gelogd

groothuis27

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 172
  • Merk: kampeermiddel : alpenkreuzer
Re: Tempo
« Reactie #3 Gepost op: juni 20, 2017, 06:39:23 pm »

Voor ik het vergeet tezeggen , baujaar behoord natuurlijk tekloppen maar de staat van de wagen en tentdoek en wat er allemaal bij zit is veel belangrijker. Goed kijken en ook de geur van de wagen verraad veel . Maar voor alle duidelijkheid deze tempo is van 1998 of 1999 opzet foto van het frame doet vermoeden dat het gaat om een later model .maar dat geloof ik niet zo .voor meer info mag u mij ook altijd mailen of bellen ook bij interesse in 1 van mijn wagens .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Gelogd

groothuis27

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 172
  • Merk: kampeermiddel : alpenkreuzer
Re: Tempo
« Reactie #4 Gepost op: juni 22, 2017, 06:36:03 pm »

Is het nog wat geworden met die vouwwagen? Mvg h.j

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Gelogd

vossenjager

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14
  • Merk: kampeermiddel : Alpen Kreuzer Allure 1986
Re: Tempo
« Reactie #5 Gepost op: juni 24, 2017, 11:05:28 am »

Dank je wel voor de reacties. Ik ga er morgen heen. De foto's zijn inderdaad geleend. Ze willen 100 euro zakken maar eigenlijk vind ik dat nog te veel. Hij is wel compleet met en imperiaal. Dat is voor mij wel handig. Kan de koelkast ook mee. Er staat er nog een op marktplaats, ook van 1998 maar andere kleuren. Vandaar dat ik twijfel over het bouwjaar. Zijn er verschillende kleuren geleverd in 1998?

https://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m1171441889-alpenkreuzer-1998.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=15

Een Duet heeft te weinig slaapplaatsen (volgens mij)
« Laatst bewerkt op: juni 24, 2017, 11:14:44 am door vossenjager »
Gelogd

groothuis27

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 172
  • Merk: kampeermiddel : alpenkreuzer
Re: Tempo
« Reactie #6 Gepost op: juni 26, 2017, 09:33:54 pm »

Het gaat om een tempo kleuren kunnen wel kloppen , baujaar twijfel ik over . Nadeel van de tempo t.o.v een parade zijn : dekzeiltje wat gauw stuk gaat en als je er teveel extra spullen onder doet kan er stuifwater ( bij regen onderkomen . De bedden zijn ook smaller en korter !! Verder is het eigenlijk een iets kleinere parade maar dan met zeiltje .maar je gaat de koelkast toch niet boven op de wagen zetten ??? Met de grote disselbak die bij mij op de parade zit past de camping koelkast  ( bijv. Electrolux ) er ruim in .Misschien een optie ? Weet niet precies waarom u voor een tempo kiest .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal