Zeilclips

Gestart door Ckell, juli 10, 2017, 10:03:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ckell

Zijn er leden die als vervanging van de afspanrubbers, zeilclips hebben gebruikt. Als gevolg van vertering van de katoenen lussen,  moet eigenlijk alles vervangen worden. De zeilclips zouden hiervoor een goed alternatief kunnen zijn.

Chris

muis

Wij hebben wel schuifklemmen gebruikt op het tenttapijt maar ik vind dat ze nogal een afdruk achterlieten

muis

https://www.esvocampingshop.com/nl/zeilklem-quick-clip/

Deze zijn wel anders dan die wij hadden, zijn er voor gemaakt, lijkt me dat die moeten kunnen :J

Drikusniet

Waarom niet gewoon nieuwe lusjes eraan naaien? Klemmen lijken mij minder goed vast te zitten en lusjes eraan naaien is niet veel werk, dus zou ook niet duur mogen zijn  als je dit laat doen.

Ckell

Beste mensen, bedankt voor jullie reactie. Nieuwe lussen er op (laten) naaien heb ik natuurlijk ook overwogen. Alleen zal de hele buitentent van de wagen afgehaald moeten worden. Zelf heb ik een keer een nieuwe lus er aan gezet met een naai-els. Dat is voor een enkele lus wel te doen maar voor de hele wagen? Ik zal alle opties nog eens   op een rijtje zetten.

In ieder geval nogmaals bedankt voor de antwoorden.

Groetjes,

Chris.

sanderv

Mijn moeder heeft de lussen gewoon aan de wagen vervangen, met een leer-naald.

Drikusniet

Zo te lezen ben je wel handig. Zet je naaimachine op een tafeltje naast de vouwwagen, en de tent hoeft er niet af. Maar ook het eraf halen valt meestal erg mee.

Yella

Tijdens de vakantie als je ff  niks te doen hebt er zelf aan naaien? Hoeft niet in 1 x klaar.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.