In de bagagebak onder het bed van de malawi

Gestart door willy18951, juli 17, 2017, 07:23:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

willy18951

Ik ben een nieuwe vouwwagen kampeerder met enkel ervaring op het ouderwets tentkamperen,  wij hebben zopas een Cabanon malawi en nu is mijn vraag hoe kan ik de bagage bakken onder het bed op zijn plaats houden bij het rijden,  nu schuiven die over en weer   ::)

campingloge

Dan neem je veel te weinig mee. Als je genoeg meeneemt is er geen ruimte om te schuiven. Ik heb er nooit last van.  :#

Koenta_kinte

Bakken van de ikea en dan afvullen met de voortent, wasbak, handdoeken etc. Desnoods de bakken niet vol doen. Overigens, ik ken het probleem ook niet. Maar goed, onze auto is dan wel ongeveer leeg.

Tago Herman

Ik rol 2 dekens in de lengte op. en stop deze links en rechts van de bakken. Past precies, en alles blijft netjes op zijn plaats.
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

willy18951

Citaat van: campingloge op juli 17, 2017, 07:40:03 PM
Dan neem je veel te weinig mee. Als je genoeg meeneemt is er geen ruimte om te schuiven. Ik heb er nooit last van.  :#
Citaat van: Tago Herman op juli 17, 2017, 10:03:29 PM
Ik rol 2 dekens in de lengte op. en stop deze links en rechts van de bakken. Past precies, en alles blijft netjes op zijn plaats.
Citaat van: Tago Herman op juli 17, 2017, 10:03:29 PM

Bedankt voor jullie reactie,  maar wij zijn maar met twee,  dus plaats genoeg in de malawi,  alleszins bedankt voor de reacties

meneer Marnix

En een beetje schuiven kan ook niet heel veel kwaad trouwens...

CJ-Petra

Wij hebben onderin de wagenbak een groene mat gelegd, zo'n soort grasmat. Hierdoor schuwen de kratten ook minder.

En het dempt de kratten en bagage een beetje wanneer we onverharde weggetjes nemen.

Yella

Wij gebruikten bananendozen. Zijn gratis en erg sterk. Vul je gewoon de hele bak met deze dozen, schuift er niks.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

beka

Veel te veel ruimte in de Malawi:)1]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

cbaken

Is de ruimte in de Imperia even groot als in de Malawi, Malawi namelijk al zien staan, maar de Imperia nog niet kunnen bezichtigen?

linda75

wij hebben anti glij rubber mat in de vw bak liggen. ( wat ook onder een vloerkleed kan) verder vullen we de gaten op met schoenen en slaapzakken etc.

Klapmoose

Citaat van: cbaken op augustus 25, 2017, 04:14:12 PM
Is de ruimte in de Imperia even groot als in de Malawi, Malawi namelijk al zien staan, maar de Imperia nog niet kunnen bezichtigen?

Ze hebben dezelfde aanhanger met pack&go systeem, dus lijkt mij wel.