Waterdichte Pukkel als zadeltassen!

Gestart door Martijn Verhaar, augustus 02, 2017, 09:17:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

Martijn Verhaar

Misschien ook leuk idee voor andere "Holtkampers", laatst waterdichte pukkels gekocht via Marktplaats als zadeltassen voor  snoeren en haringen. 4 euro per stuk!

Sent from my iPhone using Tapatalk

MartinR

Leuk idee, ga je ze aan de VW hangen of gewoon achter in de auto?

jari

Heb je ook een foto vaag de achter kant van de tas? Hoe ga je die bevestigen?  Dit lijk mij ideaal.
Jevipro

jari

Die jij hebt is niet van stof he? Ik ben ook meteen gaan kijken.
Jevipro

Martijn Verhaar

Nee niet van stof die is niet waterdicht nml. Heb ze met riempjes vast gezet aan het buizenframe van de wagen. Aan de zijkant, achterkant is niet geschikt want die zijn om er een rugzak van te maken.

jari

Citaat van: Martijn Verhaar op augustus 03, 2017, 04:10:07 PM
Nee niet van stof die is niet waterdicht nml. Heb ze met riempjes vast gezet aan het buizenframe van de wagen. Aan de zijkant, achterkant is niet geschikt want die zijn om er een rugzak van te maken.

En heb je misschien ook een foto van dat het hangt aan de vw? Ik ben echt heel erg benieuwd hoe je ze heb vast gemaakt die riempjes aan de tas.
Jevipro

Martijn Verhaar

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Martijn Verhaar

Die riemen heten geloof ik mantelriemen - standaard zit er een schouderriem bij maar daar kan je niet zoveel mee. Genoeg aanbieders op MP ook, gewoon ff neuzen.

Frans1981

Goed idee! Blijft het goed zitten onderweg?
2017-2023 Holtkamper Cocoon MTT (2008)
2023-....     Holtkamper Kyte S Windforce (2015)

Martijn Verhaar

Ja hoor geen probleem!

Hemertje

Alex

Ben ook benieuwt want lijkt me wel wat voor wat haringen.
Heb ik die bij de hand voordat de wagen open is.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Martijn Verhaar

Sorry mensen karretje in de stalling.....

Hemertje