Schade aan onze Jamet Arizona

Gestart door basvouwwagen, augustus 17, 2017, 01:34:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

basvouwwagen

Afgelopen vakantie in Italiƫ hebben wij flinke schade aan onze Jamet Arizona opgelopen tijdens een heftige storm:
- scheur in tentdoek voortent
- scheur in tentdoek klapdeel
- scheur in de luifel
- diverse stokken verbogen

En wellicht nog het meest vervelende: de constructie van het klapdeel staat nu niet meer recht. De hele tent helt naar rechts.

Enorm balen dat de wagen zoveel schade heeft opgelopen, maar ons is gelukkig niks overkomen.
Onze tent heeft het er zelfs nog goed vanaf gebracht vergeleken andere vouwwagen die volledig zijn verwoest door de storm.

Er is hier ongetwijfeld iemand die weet waar ik het beste terecht kan om te kijken of onze vouwwagen nog te redden is. En dan met name financieel. Geen idee wat de kosten zijn voor een eventuele reparatie, maar de vouwwagen is uit 2004.

Alvast enorm bedankt!

linda75

verzekering bellen??? en dan een jametdealer denk ik

basvouwwagen

Citaat van: linda75 op augustus 17, 2017, 01:57:39 PM
verzekering bellen??? en dan een jametdealer denk ik

Zo stom geweest om te denken dat de vouwwagen onder de reisverzekering valt... en dat is dus niet zo.
We hebben de vouwwagen vorig jaar gekocht.

Een jametdealer had ik zelf ook al bedacht, maar wie weet is er hier iemand die goede ervaringen ergens heeft.

linda75

oef.. maar misschien dat de reisverzekering nog wat voor je kan betekenen??? ik las net op internet dat je via Bovag het eea kan regelen als je schade hebt door storm oud... ik wens je veel sterkte en hopelijk valt de financiƫle schade mee

G.Suelmann

Ik zou eerst met de kapotte doeken naar een zeilmaker gaan voor een prijsopgave. De stokken zijn nog wel weer aan te komen (ff bij bodoet informeren).
Uitzoeken of het alles nog wel financieel uit kan, zal , gezien het bouwjaar en zonder een verzekering, een lastige opgave worden.

Ik denk dat je zelf moet bepalen of het je de kosten waard is.
Op Marktplaats kun je aan Arizona's uit hetzelfde jaar wel zien wat de waarde ongeveer is. (ik weet dat de ene de andere niet is maar gaat om een ruwe indicatie)
Live today to create a memory for tomorrow...