Op zoek naar een snelklapper met een breed bed.

Gestart door gaan, augustus 17, 2017, 09:45:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

gaan

Na een aantal jaren met een caravan gekampeerd te hebben willen we graag voor makkelijk rondreizen een snelklapper aanschaffen.

Nu ken ik natuurlijk al heel wat merken maar heb toch wel een aantal vragen.
Als eerste zijn we eigenlijk op zoek naar een wat breder bed.

De meeste hebben maximaal een breedte van 140 cm.
We willen wel graag op de wagenbak liggen.

Weet iemand een merk/type dat misschien een breder bed heeft?
Zoals gezegd moet het wel een snelklapper zijn.
Een bouwwagen hebben we al gehad en hoewel de ruimte geweldig was zoeken we nu iets wat om de paar dagen mee gaat naar een nieuwe camping.

Ik hoor graag jullie ervaringen en tips.
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Pollotti

Ik volg met interesse....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

nikkel1964

Er komt ongetwijfeld nu een hele opsomming op gang dus laat ik maar beginnen...

De Combi Camp Country model 2017 heeft een breed bed, net als de Valley en Venezia ook hebben. Vallen absoluut onder de noemer 'snelklapper'

KlapJoeri

Aart Kok Livingstone of Zambezi River lodge
met XL bed.....
The cold never bothered me anyway.....

astridG

trigano Alpha heeft ook een breed bed (150 x 205)

Ccindy

Raclet Panama Up en Trigano Alpha hebben allebei een bed van 1.50m breed
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

pwg-van-ej

Kyte xl heeft een bed van 1.55 bij 2.10

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

linda75

aart kok livingstond met xl bed  2 bij 210 en staat vrij snel

OhPeeCee

Brede bedden genoeg, nu nog de keuze van de klapper, succes. Budget speelt ook rol?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Eric65

Een snelle klapper?
Dan kan ik je een 3Dog aanbevelen.
Een robuuste wagen die zeer snel uitklapt en een heerlijk groot bed heeft, 180 x210 cm. Wij hebben 'm dit jaar nieuw gekocht, model Traildog (ingeruild tegen een hk kyte), zonder voortent maar met een luifel. We zijn 4 weken mee weggeweest en hebben 5 campings aangedaan. Het is ons uitstekend bevallen. Staat snel, makkelijk bereikbare keuken en veel bergruimte in de bak en ook op de wagen onder t dekzeil.

JanJD

Ook wij hebben dit jaar voor het eerst een 3DOG Traildog en zijn er ondertussen 36 nachten op 7 campings mee weggeweest. De 3Dog is zeer snel en eenvoudig en op te zetten en in de vouwen, geen bouwwagen dus! De riante slaapruimte zit op de wagenbak en is 2,2m x 1,8m groot. Bij ons zit hierin de premium uitvoering van het bed met een froli bedbodem en een kwalitatief goed koudschuim matras van 2,1m x 1,8m meter. Ook wat mij betreft een aanrader als je comfortabel wilt trekken!
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)