Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Wat klappen jullie mee in met de Odyssee?  (gelezen 1584 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Wat klappen jullie mee in met de Odyssee?
« Gepost op: augustus 25, 2017, 05:24:04 am »

We hebben vorige week een Odyssee 2009 gekocht.
Nu ga ik zaterdag eens kijken wat ikallemaal kan laten zitten bij het inklappen.
-Luifel, lijkt me geen probleem
-Ondertent, zou denk ik ookmoeten kunnen.
-Grondzeil ?????
-Gastencabine ??????

Ik ben benieuwd wat jullie mee inklappen.

Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.687
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Wat klappen jullie mee in met de Odyssee?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2017, 09:33:29 am »

Wij hadden opgemaakt bed (standaardmatras, molton, electrische deken, dekbed en twee kussens) op het vaste bed. Het ondertentje klapten we ook mee in. Dat ging prima, ook met nat doek, dan neemt alles toch wat meer plaats in.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 639
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee GL 2016
Re: Wat klappen jullie mee in met de Odyssee?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2017, 09:57:55 am »

Bij de dealer werd ons afgeraden om de luifel mee te klappen ivm de dikte en moeilijk netjes erover te krijgen. Zijtent en ondertent was geen probleem.

Afgelopen zomer hadden we op het vaste bed een extra topmatras van 10 cm. liggen en de bedden opgemaakt (lakentje) met een dekbed en de slaapzakken van de kinderen op ons bed.
Wij klappen de zijtent mee in en een ondertentje, die komt toch bovenop de klep te liggen dus heb je geen last van. Wel was de wagen een beetje scheef doordat het bed nogal dik was en de zijtent ook aan die kant erop komt. Dekzeil paste maar net aan die kant.....
Dus denk dat we volgende keer de slaapzakken los meenemen. In het voorjaar hadden we top matras nog niet en waren de bedden opgemaakt en slaapzak geen probleem.
Het originele matras is best hard en prima voor mij maar mijn vriendin vindt wat zachter slapen fijn en we hadden deze over omdat we een nieuwe toppper op ons bed hebben. Nu slaapt de VW nog beter  :>
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Wat klappen jullie mee in met de Odyssee?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 26, 2017, 09:49:05 pm »

Vandaag de boel opgezet, ingericht en weer ingeklapt.
Door een verzwikking van de enkel van mijn vrouw mocht ik het inklappen alleen doen.

De zijcabine wel eraf gehaald voor het gemak.

Luifel netjes op het dak van de voortent gelegd en ook zo mee ingevouwen.

Kuipzeil gewoon volledig ingeritst gelaten en mee ingevouwen.

Ondertentje laten hangen en mee ingevouwen.

Op de bedden heb ik de slaapzakken laten liggen.

Ging zeer soepel allemaal.
Vanaf het uitritsen van de gastencabine en tot en met het opleggen van het afdekzeil 23 minuten, niet verkeerd voor in mijn eentje.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal