Chattopic Voorjaarsklapweekend 2018

Gestart door Ccindy, oktober 26, 2017, 11:52:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Er was van alle spoken veel werk gemaakt.
Zach er allemaal goed uit.
En top georganiseerd.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Citaat van: Alex op oktober 30, 2017, 01:25:25 PM
Er was van alle spoken veel werk gemaakt.
Zach er allemaal goed uit.
En top georganiseerd.
Dat was Echt goed georganiseerd Respect

vooral Victor het spookje die was cool ;)
The need for the many outweigh the needs of the few

olaf

Wij gaan zoals het er nu uitziet al de zaterdag er voor er naar toe.

De Kids hebben dan vakantie komt lekker uit dit jaar  :J

Nu natuurlijk hopen dat Esther vrij krijgt van het werkt maar daar hebben we alle vertrouwen in.
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Gezellig Olaf dat jullie ook weer mee gaan :J

Yolanda

Citaat van: vic36shorty op oktober 30, 2017, 10:46:46 AM
Hoef ik weinnig voor te doen (ik kop hem zelf wel in voordat paul dat doet....)

😂😂

Als de spokentocht niet op vrijdag is dan wil ik ook weer spook zijn. Maar dan echt!  :#

Bij ons valt het ook in de meivakantie, maar niet voor Daniël helaas.  Misschien plakken we er nog wel extra dagen aan.

jari

Effe een vraag.
Zijn er al mensen die zich hebben aangemeld bij de camping?
Ik heb het meteen gedaan maar ik heb nog geen reactie gehad.
Ik heb zelfs een tweede mail gestuurd en nu kan ik wel bellen maar.... ik vond die 2e mail al erg opdringerig van mezelf.
Misschien hebben ze een winterstop en dat ze pas in het voorjaar weer gaan reageren??
Jevipro

Jootje1710

Ik heb me ook aangemeld bij de camping en ook nog geen reactie ontvangen. Ik wacht rustig af (vorig jaar 2 mailtjes gestuurd en toen stond ik ook 2 keer ingepland  :I).
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Daan Rene

Ik heb me ook gelijk aangemeld en inderdaad ook nog niks gehoord.
Misschien kijken ze 1 keer in de zoveel tijd in de mail en reageren ze in 1x.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

muis

Ik heb contact gehad met Piet, het volgende is aan de hand.  De prijzen waren iets te voorbarig.  Er is nog een vergadering over de tarieven en het kan dus zijn dat deze ietsjes omhoog gaan. Piet wacht even het besluit af zodat alles klopt alla hij jullie terug mailt

jari

Citaat van: muis op november 09, 2017, 01:38:59 PM
Ik heb contact gehad met Piet, het volgende is aan de hand.  De prijzen waren iets te voorbarig.  Er is nog een vergadering over de tarieven en het kan dus zijn dat deze ietsjes omhoog gaan. Piet wacht even het besluit af zodat alles klopt alla hij jullie terug mailt
Oké fijn dank jullie wel voor jullie reacties. Nu weet ik dat ik niet de enigste ben. Wilma bedankt dat je even geïnformeerd heb en het meteen in de groep heb gegooid.
Jevipro

Daan Rene

Citaat van: muis op november 09, 2017, 01:38:59 PM
Dan wachten we het af.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Paulvh

Als wij even in een rustiger vaarwater zijn beland dan zal ik het klapweekend ter sprake brengen.

Jimmymichiels

Waarschijnlijk gaan wij ook komen...
Are als er Belgen ook mogen komen  :H

muis

Leuk Paul, vinden we gezellig.

Citaat van: Jimmymichiels op november 14, 2017, 12:10:46 PM
Waarschijnlijk gaan wij ook komen...
Are als er Belgen ook mogen komen  :H
die zijn de laatste jaren zeker vertegenwoordigd dus ik zou zeggen: :> gezellig :J

jari

Citaat van: Paulvh op november 13, 2017, 11:21:53 PM
Als wij even in een rustiger vaarwater zijn beland dan zal ik het klapweekend ter sprake brengen.
Dat klinkt niet fijn Paul. Ik hoop dat het niks ernstigs is.
Jevipro