Klapweekend fietstopic 2018

Gestart door Alex, februari 18, 2018, 03:00:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Oke moet weer snel wat aan de conditie doen anders heof ik er niet eens aan te beginnen.

Maar wil ook dit weer op pad met de vouwwagenclub mtb groep. :P
De korte route voor iedereen was leuk maar hopelijk  kunnen we die rijden.
Hij schijnt er nogal belabberd bij te liggen.
http://www.mtbroutes.nl/route/1204/Zeewolde

Dus eigenlijk zoeken we 2 routes een kleintje voor iedereen en 1 tje die wel door velen te doen moet zijn maar die mag zeker langer zijn.
En wie gaan er mee??
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Krizz

Citaat van: Alex op februari 18, 2018, 03:00:02 PM
Oke moet weer snel wat aan de conditie doen anders heof ik er niet eens aan te beginnen.

Maar wil ook dit weer op pad met de vouwwagenclub mtb groep. :)14]
De korte route voor iedereen was leuk maar hopelijk  kunnen we die rijden.
Hij schijnt er nogal belabberd bij te liggen.
http://www.mtbroutes.nl/route/1204/Zeewolde

Dus eigenlijk zoeken we 2 routes een kleintje voor iedereen en 1 tje die wel door velen te doen moet zijn maar die mag zeker langer zijn.
En wie gaan er mee??
Tuurlijk..... al was het alleen maar om bij Bert en Marlies koffie te drinken.
The KubbKing is dead... long live the New King

pwg-van-ej

Koffie drinken... en wij maar denken dat jullie aan 't fietsen zijn:):)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alex

En die appel gebak zeggen we maar niks over
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Vwleusden

Utrechtse Heuvelrug is een prima regio voor kamperen en mountainbiken.
Ginkelduin ligt aan de MTB route van Leersum.
Je kan daar nog Hoge Ginkel en Amerongen aan vast plakken. Rhenen en Kwintelooijen kun je er ook bij doen.

Anders zou je ook kunnen uitwijken naar Zeist of Austerlitz.
Die 2 rondjes overlappen elkaar deels, zijn snelle routes zonder al te veel hoogtemeters.

Geheel vernieuwd zijn Lage Vuursche (Baarn) en te combineren met de nieuwe route van Hoge Vuursche.

Alle routes zijn zeer goed onderhouden, wel vignet plicht (7.50 per jaar).

Alex

We willen graag gewoon vanaf de camping zeewolde met de fiets vertrekken.

Vwleusden

AnnekeCornee

Ik wil wel, maar weet nog niet of ik mijn mtb meekrijg. Andere vouwwagen, softtop, nog zonder imperial. En fietsendrager kan niet op de dissel, want daar zit een disselbak.

muis

Citaat van: AnnekeCornee op februari 18, 2018, 10:47:24 PM
Ik wil wel, maar weet nog niet of ik mijn mtb meekrijg. Andere vouwwagen, softtop, nog zonder imperial. En fietsendrager kan niet op de dissel, want daar zit een disselbak.
bij de naastgelegen camping kun je een fiets huren, misschien is dat nog een idee (rcn Zeewolde)

linda75

nieuweklapster

Als we komen (ligt aan het weer) gaat Bert zeker fietsen, ik zal zorgen dat ik grote hoeveelheden koffie heb voor jullie, ik neem wel een wijntje W:

Alex

Dmeulen

Goedenavond,
Moet je je voor een bepaalde datum opgeven? Op zich willen wij wel maar we wachten graag nog even de weersvoorspelling af 😉.

Voor het eerst iets geplaatst, nu zie ik dat het bij het verkeerde topic staat maar ik zie niet hoe ik het kan verwijderen? ☺️

muis

Geeft niks hoor, er is nog voldoende ruimte dus je kunt nog steeds aanmelden.  We gaan komende week beginnen met de eerste indeling :J

AnnekeCornee

Citaat van: muis op februari 18, 2018, 10:51:33 PM
bij de naastgelegen camping kun je een fiets huren, misschien is dat nog een idee (rcn Zeewolde)

Bedankt voor de tip, maar ik heb een andere oplossing gevonden. Heb fietsendragers voor op de dakdragers op de auto...