Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Malawi 2.0  (gelezen 2078 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martin1967

  • Gast
Cabanon Malawi 2.0
« Gepost op: maart 16, 2018, 12:38:35 pm »

Best Forum,

Wij krijgen begin april  2018 onze Cabanon Malawi 2.0 met voortent en inritsbaar grondzeil.

Tijdens de koop hebben we enorm zitten twijfelen voor de luxe panoramaluifel of voortent.
Het is de voortent geworden.

Wij dachten dat deze ook op te zetten is zonder grondzeil en de voorwand opzij gerold, zodoende ontstaat ook een luifel.

Maar is deze gedachtengang wel correct ? Heeft iemand hier ervaring mee ?

mvg
Martin
Gelogd

Kien

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 406
  • Merk: kampeermiddel : Malawi 2.0
  • lekker water is nog geen bier....
Re: Cabanon Malawi 2.0
« Reactie #1 Gepost op: juni 14, 2018, 10:14:28 pm »

Denk persoonlijk van niet (spatranden ontbreken)
Hebben zelf de 2.0 gekocht met luifel, zonneluifel en winschermen, opblaasbaar kuipzijl voor 6 tientjes en klaar....

Hiervoor een Manga gehad... persoonlijk altijd een hekel gehad aan dat (vaste)kuipzijl
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.685
  • Merk: kampeermiddel : Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Cabanon Malawi 2.0
« Reactie #2 Gepost op: juni 15, 2018, 08:45:27 am »

Natuurlijk wel. De spatranden heb je alleen nodig als je hem volledig wilt afsluiten. Er zijn veel luifels zonder die randen, scheelt schoonmaken.
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 177
  • Merk: kampeermiddel : Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Cabanon Malawi 2.0
« Reactie #3 Gepost op: juni 15, 2018, 09:23:17 am »

Vorig jaar hebben wij een nieuwe Malawi 2.0 gekocht met een Panoramaluifel. Bij aflevering zat de luifel er niet bij. Na een hoop gezeur bij de dealer heb ik contact opgenomen met de importeur.  Deze heeft toen voor onze zomervakantie een nieuwe voortent ter beschikking gesteld die we na de vakantie weer konden ruilen voor onze eigen luifel. Mooie gelegenheid om te vergelijken dus. Aangezien wij wat meer willen gaan rondtrekken (4 à 5 campings gedurende 3,5 week) is onze keuze destijds gevallen op de Panoramaluifel. Wij vonden de voortent mooi, maar wel een hoop werk om op te zetten en alles mooi strak te krijgen. In het vaste grondzeil zagen wij geen voordeel.  Wij zijn nu een aantal keren weggeweest met de Panoramaluifel eraan, en wij hebben geen spijt van onze keuze. Wij hebben inmiddels wel de extra zonneluifel aangeschaft met een wisselbare zijkant. Dat maakt het geheel iets groter. Gelukkig is er voor ieder wat te vinden en heeft iedereen andere wensen en eisen ;-)
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Ellen1979

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 88
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi 2.0
Re: Cabanon Malawi 2.0
« Reactie #4 Gepost op: juni 20, 2018, 09:34:55 pm »

Wij hebben wel gekozen voor de voortent. Net iets meer ruimte en ook omdat we in het voorjaar kamperen (kans op koud/nat weer). In de zomer wanneer we op een plek met mooi weer staan gebruiken we de voortent als luifel en gebruiken we het grootzeil niet. Nadeel is dat je de zijkanten niet omhoog kan rollen dan zou het perfect zijn. We hebben de voorwand aan laten passen, rits loopt nu helemaal door. We halen de voorwand  er helemaal uit bij mooi weer.
Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon
Re: Cabanon Malawi 2.0
« Reactie #5 Gepost op: juli 08, 2018, 10:18:51 am »

Volgens mij maakt het niet zoveel. Wij hebben luifel + inritsbaar voorpaneel. Dat komt grofweg op een voortent neer, maar was iets goedkoper.
Gelogd

Serina

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 51
  • Merk: kampeermiddel : Campooz
Re: Cabanon Malawi 2.0
« Reactie #6 Gepost op: oktober 12, 2018, 08:40:10 am »

Opblaasbaar grondzeil? Hier had ik nog niet van gehoord.
Ik heb dus ook de luxe panoramaluifel en zonneluifel.
Kan je me vertellen of dit grondzeil van cabanon is of zelf ergens hèbt gekocht en in t laatste geval welke maat en waar? Ik heb september mijn 1e Malawi 2.0 gekocht en moet alles dus nog uitvinden
Denk persoonlijk van niet (spatranden ontbreken)
Hebben zelf de 2.0 gekocht met luifel, zonneluifel en winschermen, opblaasbaar kuipzijl voor 6 tientjes en klaar....

Hiervoor een Manga gehad... persoonlijk altijd een hekel gehad aan dat (vaste)kuipzijl

Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk

Gelogd

Klapperke

  • Gast
Re: Cabanon Malawi 2.0
« Reactie #7 Gepost op: februari 24, 2019, 07:21:01 pm »

Hallo, weet iemand of het mogelijk is om op dit forum een vouwwagen te koop aan te bieden? Het betreft onze Cabanon Malawi 2.0 uit 2017. Met AvantGarde pakket (luxe panoramaluifel, reservewiel + ophangbeugel, grote disselbak).
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Cabanon Malawi 2.0
« Reactie #8 Gepost op: februari 24, 2019, 07:27:26 pm »

Ja dát mag,  onderdaan staat het "te koop" gedeelte, de voorwaarden staan daar ook :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal