Stem op je favoriete vakantieland!

Gestart door KampeerFan, april 02, 2018, 01:38:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

KampeerFan

Laat hier weten in welk land jij het liefst kampeert. Je hebt de mogelijkheid om je top 3 in te vullen en mag zo vaak veranderen als je wilt.

OhPeeCee

Nederland, Duitsland en Scandinavië. De laatste is niet eerlijk natuurlijk. Eigenlijk alles in lijn noord van Parijs, tot de Oostblok grenzen.

Mobiele reactie via Tapatalk

AnnekeCornee

Frankrijk en Italië al een paar keer geweest. Oostenrijk gaan we dit jaar proberen. Spanje lang geleden voor 1 van ons.

jari

Ik kon toch nog 4 landen in voeren dus heb al mij favorite landen gedaan.

Noorwegen op 1 Frankrijk op een gedeelde 2e plaats met Tsjechië en Nederland op 3
Jevipro

sanderv

Moeilijk kiezen, het mooiste is toch de afwisseling. Vanuit Ierland over groot Brittannië via Noorwegen naar Polen en dan door Slovenië om te eindigen in Griekenland dan maar :)

Yella

Ik heb 1 land ingevuld. Maar dat is voor ons eigenlijk niet om het kamperen maar omdat we er een woning bezitten. De Cocoon is 2 jaar geleden de deur uit gegaan om onze droom. Maar het kamperen blijft kriebelen, vandaar een gebruikte Wilderness (Karsten) tent gekocht om toch nog een weekje in de zomer te gaan kamperen. Eerst in Hongarije, maar Roemenië, Servie, Croatie liggen allemaal binnen 5/6 uur reizen, dus ook daar gaan we in de toekomst kijken en kamperen. Maar in Tsjechie en Frankrijk hebben we geweldige kampeervakanties gehad met Jametic en Cocoon. Frankrijk zullen we zeker gaan missen vanwege het kano varen en canyoning.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

metalpe

De poll zie ik niet via tapatalk. Ik woon ik België, ziehier de top 3!
1) Frankrijk
2) Spanje
3) Nederland

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Paddy83

Nederland (vakantie  of weekendjes weg),Frankrijk (zomervakantie ),Italië (meivakantie)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pwg-van-ej

1. Italië
2. Luxemburg
Gedeelde 3e plaats. Nederland / België

Sparky

1: Luxemburg
2: Nederland
3: Frankrijk.

Parker700

Ik heb alleen Italië ingevuld.  :O

1: Sicilië
2: midden Italië
3: zuid Italië

:J

Frankrijk zou op 4 komen, Spanje op 5.

robin79

1-België Ardennen (met zon)
2-Frankrijk
3-Oostenrijk

Johanpg

1: Frankrijk
2: Luxemburg
3: Zwitserland
Alpenkreuzer GT Royale achter Ford Focus 1.5 TDCi PowerShift

Spiegelbeeld

1. Frankrijk natuurlijk!

Ideaal vakantieland met met name in het zuiden altijd mooi weer en vandaar ons motto: "pas klappen onder Lyon".....

ronijho

Citaat van: Spiegelbeeld op april 03, 2018, 01:10:06 PM
1. Frankrijk natuurlijk!

Ideaal vakantieland met met name in het zuiden altijd mooi weer en vandaar ons motto: "pas klappen onder Lyon".....
Helemaal mee eens!
Carpe Diem