Roadmaster Vakjestas: Helemaal top? Of ligt alleen maar in de schuur?

Gestart door RM2015, mei 28, 2018, 08:08:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

RM2015

Allen,

Mss mis ik het even. Bij onze RM zit zo een vakjestas. Nu ontgaat mij even waarvoor je deze zou gebruiken. Vandaar mijn iets simpele vraag, hoe gebruik je hem of ligt hij bij jou (ook) alleen maar in de schuur? Hoor graag.

Groetjes

martijn82

Hoi wij gebruiken altijd voor langere vakanties. Doen we alles in voor het douche etc

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

olaf

Wij hangen deze op links naast de keuken. Zo beschermd het het doek bij het koken.
Er gaat van alles in wat we regel matig gebruiken zoals zaklamp, onderzetter, de vliegenmepper.
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Ik had zoiets ook naast de keuken in de Conway, ideaal vond ik dat,  ik heb er nu 1 die ik in de wagen moet hangen, die gebruik ik aanzienlijk minder.  Als je langer ergens staat is het super handig :J

herowebe

Wij hebben binnen de vakkentas van Holtkamper hangen. Ik vind hem ideaal..
We gebruiken hem oa voor: brillenkokers,zonnebrand, toiletartikelen, folders, zaklantaarn en verder allerlei wat je soms snel wilt pakken maar niet wil laten rondslingeren.

Goolse Klapper

Wij hebben die altijd in de voortent hangen. Er gaat van alles in. Sleutels, speelkaarten, rol wc papier en allerlei ander zaken. Halfweg de vakantie zit ie meestal zo vol dat we een plekje moeten zoeken om nog iets kwijt te kunnen ::)

CEO

Voor de nieuwsgierige volgers alhier... heeft er iemand een foto?
If you choose not to decide, you still have made a choice!

peter123456

nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster