Wat is de leeftijd van je vouwwagen?

Gestart door muis, juni 06, 2018, 10:21:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jimmymichiels

superkoe32

Albertine

Ik mis een mogelijkheid; oud onderstel, nieuw doek (1998 met doek 2015). Is dat dan nieuw?

Daan Rene

4 jaar oud( nieuw gekocht)

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Inge

Wij hebben die van ons bijna 1 maand nu... dus nog erg jong :-)
11 mei opgehaald.... afgelopen weekend voor het eerst nachtje ermee op camping gestaan... Kan niet wachten tot de zomervakantie!!

Krizz

Deze zomer vieren we zijn 9de verjaardag.
The KubbKing is dead... long live the New King

VanB

GerardJ

Wij kamperen al 30 jaar met een CC Easy. De huidige wagen is van 1986, en in ons bezit sinds 2003. En nog in uitstekende staat, alleen het doek is wat verschoten. De voortent is minder gebruikt sinds er geen kinderen meer meegaan. In Frankrijk, meestal 3 weken in de zomer, gebruiken we alleen een luifel.

robin79

een Arizona van 16 jaar, voor het derde jaar dit jaar.
een zee van ruimte dat dan weer wel.
gr

Klapzwaan

sanderv

dat varieert bij onze vouwwagen tussen de 2 en 23 jaar, nogal afhankelijk van welk onderdeel ik naar kijk.  :#

Ccindy

Half jaar oud, alleen op het vouwwagenweekend 2 weken uitgeprobeerd. Nu wachten op de zomervakantie.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Caspers

2014, dus de CC Flexi is net 4 geworden.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

JanJD

1 jaar (gebouwd en geleverd in 2017) en ondertussen meer dan 50 nachten mee weg geweest.
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)

marijnhak

Van 2004, dus 14 jaar oud.
Voor ons pas het eerste jaar en hij ziet er voor zijn leeftijd nog prima uit (vinden wij lekker niet objectief :)6])

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

Buite Lewe, Buiten Leven
Oost West, klapt best