Wat is de leeftijd van je vouwwagen?

Gestart door muis, juni 06, 2018, 10:21:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

fam smits 2

holtkamper spacer bj 2001 prima vouwwagen

metalpe

Komt elk jaar een jaar bij. Bij 2018, gaat nu z'n 3e zomer in. Gaat snel.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

Pittig

Onze heerlijke Holtkamper Cocoon komt uit 2008

janj3

Onze Erka gebruiken we ondertussen 36 jaar en 't was toen bij aanschaf een (jonge) 2de hands.  Uiteindelijk toch beslist om voor een nieuwe te gaan.

muis

superkoe32

inmiddels alweer 8 jaar!

Nieuw gekocht in 2012, maar eerlijk is eerlijk, nu de kinderen groter zijn en de helft in een eigen slaaptent slaapt, is de grote nu eerder onhandig dan handig...
We gaan txt dus kijken naar een snelklapper of toch een buscamper :o

cahummel

Onze Alpen Kreuzer Select is uit 1989, dus dit jaar 32 jaar oud! Maar na een grondige opknapbeurt hopelijk weer als nieuw!  :J

sevenup

Elk jaar is die van ions een jaar ouder  :H

Ceel

Die van ons is uit 2009, maar dan wel weer met een gloednieuwe tent met IQ-doek. Kan niet wachten om 'm uit te proberen!

bernie

Die van ons is om en nabij 20 jaar oud. Denk dat ik hem z'n pensioen gun. Dus volgend jaar iets nieuws of zeer recents

kimopo

Onze 1e Jametic (in 2019) was van 1998 om 't uit te proberen en 't seizoen daarna vervingen we die voor 'n 2004 model.
Aangezien 't klappen van dat model ons niet meer lukte hebben we sinds dít jaar een Weekender model 2021 in gebruik genomen.
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Klepklap

Onze wordt dit jaar 20!  :>

metalpe

3 maanden :)

Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk

f2ride2001

Onze AlpenKreuzer Prestige is van 1991, 100% in orde en gaat dit jaar wederom mee op vakantie.
Heb er nu al zin in, nog een paar weekjes geduld....  :>
AlpenKreuzer Prestige 1991

Miekje

Alpenkreuzer Waterfront mei 2023. Groen.