Sleutel kwijt disselbak

Gestart door steef, juni 08, 2018, 08:01:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

danny0604731

Citaat van: steef op juni 17, 2018, 05:47:05 PM
Vandaag ging helaas niet lukken voor mij maar zou top zijn als je van de week ( misschien zaterdag? ) tijd heb?

Hier is overigens een foto van het slot.

Pb mij maar even, kijken of mijn sleuteltje past. Ik heb eenzelfde slot. Zie foto voor sleutelnummer.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Holtkamper Kyte (februari 2025)
big mistake☺(grote plastic doos)
Aart kok Livingstone Gamedrive
Jamet Rondo XL
Jamet Arizona

herrwillem

Voor alles is een oplossing...
Officiële sponsor van het pajottenland en zijn geuze stekers....

steef

Even een update, gisteren is Danny langs geweest en 3x raden hij kreeg het slot open. Naar de Gamma geweest om de sleutel na te laten maken maar dat ging daar niet.

Nu heb ik 2 keuzes. Ik heb foto's gemaakt van zijn sleutel met nummer en dan een campingbedrijf emailen of zij mij kunnen helpen ( Jamet kan dit blijkbaar zelf niet )
Of ik bestel een nieuw slot bij dewit.

Gelukkig is de disselbak nu open en kan hem weer dichtdoen met een tywrap. In ieder geval erg bedankt Danny voor je hulp en tijd  WW

danny0604731

Citaat van: steef op juni 24, 2018, 11:09:41 AM
Even een update, gisteren is Danny langs geweest en 3x raden hij kreeg het slot open. Naar de Gamma geweest om de sleutel na te laten maken maar dat ging daar niet.

Nu heb ik 2 keuzes. Ik heb foto's gemaakt van zijn sleutel met nummer en dan een campingbedrijf emailen of zij mij kunnen helpen ( Jamet kan dit blijkbaar zelf niet )
Of ik bestel een nieuw slot bij dewit.

Gelukkig is de disselbak nu open en kan hem weer dichtdoen met een tywrap. In ieder geval erg bedankt Danny voor je hulp en tijd  WW
Graag gedaan en leuk om je ontmoet te hebben:)1363]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Holtkamper Kyte (februari 2025)
big mistake☺(grote plastic doos)
Aart kok Livingstone Gamedrive
Jamet Rondo XL
Jamet Arizona

muis

Top zeg, super fijn dat het gelukt is.

Kan een 'echte' sleutelmaker dit ook niet maken?

Yolanda

Is de sleutel niet na te maken bij een sleutel/ schoenmaker?  Kon met de sleutel van mijn disselbak wel.

poldertoerist

Top! Zoi de wit laten voor wat hwt is, want sie wilde je de vorige keer ook niet echt helpen....

Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk

Adventure Awaits

poldertoerist

Citaat van: poldertoerist op juni 24, 2018, 09:17:37 PM
Top! Zoi de wit laten voor wat hwt is, want sie wilde je de vorige keer ook niet echt helpen....

Hmmm.. Dat ging kennelijk niet zo lekker op de telefoon... Stomme dingen

Maar ik zou de wit laten voor wat ie is, hij had je de vorige keer gewoon kunnen helpen maar deed dat toen niet

Adventure Awaits

hoek_tre

Vaak hebben ze dit soort sleuteltjes wel bij de kleinere ijzerhandels, daar ben ik toen ook uiteindelijk geslaagd om sleutels voor de disselbak van forumgenoot bij te laten maken. Bouwhandel heeft meestal dit soort niet altijd in huis.

wendyenbob

Wij ruilen morgen onze jametic in en ik zie net dat we maar liefst 7 reservesleutels hebben....ik wil er best 2 afhalen en aan je opsturen.

steef

Nou we zijn weer een flinke stap verder  :>

Ik heb 2 sleutels gekregen van Wendy en Bob met hetzelfde nummer erop dus het is allemaal goed gekomen. Nogmaals mijn dank hiervoor WW

muis

Geweldig zoals er meegedacht en geholpen is :> :J :J

steef

Zeker en de vakantie komt nu steeds dichterbij. De kleine dame heeft er al heel erg veel zin in. :>

wendyenbob

Citaat van: steef op juli 02, 2018, 08:21:05 PM
Nou we zijn weer een flinke stap verder  :>

Ik heb 2 sleutels gekregen van Wendy en Bob met hetzelfde nummer erop dus het is allemaal goed gekomen. Nogmaals mijn dank hiervoor WW

Graag gedaan hoor, het was voor ons een kleine moeite om ze op te sturen...jij bent er enorm mee geholpen en dat geeft ons weer een goed gevoel....win/win situatie dus😀

Yolanda