Milieusticker Frankrijk - uitbreiding!

Gestart door DrLivingstone, juni 17, 2018, 03:41:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Net besteld en nog niet binnen;)
Maar wel een mailtje ter bevestiging.

We zouden eigenlijk naar italie maar de kinderen beginnen toch te twijfelen dus voor de zekerheid even een sticker.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

DrLivingstone

Iets meer dan een week duurt het. Maar wees gerust hij komt echt wel, ook al duurt het mogelijk een dagje langer (Franse slag??)

FriedelP

Vandaag ook besteld. Voor de prijs kan je het risico niet nemen. We weten nog niet waar naar toe, maar beter op tijd bestellen. IN de komende jaren zullen we wel een keer ergens passeren waar we hem nodig zullen hebben en daar hoef ik nu voor de duur dat we de auto hebben niet meer aan te denken.

Venkelstraat

Citaat van: RichardS op juli 04, 2018, 05:34:11 PM
19-6 besteld  en nog niet binnen.
Mijn broer heeft hem 24-6 besteld en vandaag binnen.
Ik had hem na ongeveer 3 weken binnen, eind april besteld.
Was te laat voor de meivakantie, maar ik heb de "sticker" van de bevestigingsmail achter m'n  ruit gedaan. Was ergens tegen gekomen dat dat mag cq de bedoeling is.

RobB

19/6 besteld maar nog niet binnen. Gelukkig ga ik morgen pas op vakantie  :N

Ik plaats ook de uitgeprinte versie dan maar achter mijn voorruit. Volgens mij kunnen ze adh van de 2D-barcode achterhalen of het kenteken klopt en geregistreerd is.
Waarom kiezen tussen een vouwwagen of een caravan?

Henny304

Wij hadden hem 22 juni aangevraagd. Vandaag pas binnen gekregen. De brief was echter wel gedateerd op 25 juni, dus ergens...... O0

whmeeske

poldertoerist

ach.. ik heb inmiddels via de mail ook de goedkeuring gehad en dat de sticker is opgestuurd. Die goedkeuring is op dit moment het belangrijkste dus als de sticker niet op tijd is, ben ik toch gedekt.  Ik zal die mail wel in het tasje met andere voor Frankrijk verplichte rommel doen. (alcoholtesters, hesjes)
Adventure Awaits

Johanpg

Het versturen verschild erg. Ik had hem 2 week na bestelling binnen maar mijn vader had hem binnen een week....
Alpenkreuzer GT Royale achter Ford Focus 1.5 TDCi PowerShift

RichardS

Dikkie

Ik heb hem ook 19 juni besteld. Maar nog niks binnen.

Dikkie

Citaat van: Dikkie op juli 06, 2018, 06:09:13 PM
Ik heb hem ook 19 juni besteld. Maar nog niks binnen.

Gisteren ontvangen.

john1311

neilpryde

I juli besteld. Vandaag binnen. Volgende week gebruiken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

FriedelP

Op de site staat dat hij voorbije maandag zou verstuurd zijn, maar voorlopig nog niets ontvangen.