Slippers/wandelschoenen/gympen waar rijden jullie mee?

Gestart door Henny304, juli 05, 2018, 09:12:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Henny304

Het schijnt dat je in sommige landen niet met slippers aan mag autorijden. Nu vind ik dat zelf ook niet prettig en draag ik, hoe warm het ook is, het lieft gympen als ik moet rijden. Wat is jullie voorkeur?

brambo.650

OhPeeCee

Mijn Birckenstock slippers, zalig

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

danielwillemsen84

Teva sandalen zonder witte sokken. Maar idd blote voeten wil ook nog wel eens lekker rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Wanderer200

Adidas sneakers of als het heel warm is wandelsandalen.

erik1972

In landen zoals Frankrijk en Spanje is het wel verboden om met slippers of op blote voeten te rijden.
Ik rij met sportschoenen aan. Geeft me ook een veiliger gevoel. Ook moet ik er niet aan denken als je langs de snelweg naar de wc moet en op slippers met blote voeten die ruimte in moet.
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!

Jerome

Iets wat vast aan mijn voet zit.
Iets wat niet vast zit aan mijn voet geeft mij een onveilig gevoel, dus doe ik dan ook niet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

KampeerFan

Klapmoose

Het liefst schoenen met leren zolen. Op vakantie sneakers omdat ik geen aparte schoenen meeneem om auto te rijden. In ieder geval geen slippers of blote voeten.

Klapkuikuh

Vibram Fivefingers, loopt heerlijk en ideaal om mee te rijden.

xray

Korte ritjes slippers of net wat ik aan heb. Maar langere ritten sneakers voor de veiligheid. In sommige landen idd verboden met slippers aan te rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Yolanda

Het liefst met birckenstocks aan, maar aangezien dat in Frankrijk en Spanje niet mag trek ik dan dichte instappers aan. Zo kan ik makkelijk wisselen als ik niet hoef te rijden.

FriedelP

In België zijn slippers of iets dat los aan de voeten zit, ook niet toegelaten. Blote voeten dat weet ik niet van buiten. Maar het lijkt me ook niet zo veilig omdat je makkelijker je voet kan bezeren en dan niet zo makkelijk juist zal handelen in crisissituaties.

Zelf heb ik meestal mijn gewone schoenen aan in het naar vinder en huis rijden. Ter plaatsen is het meestal met de bergschoenen.

Ik voel me ook niet op mijn gemak met iets los aan mijn voeten.

Frank-2.0

Rijdt niks fijner dan mijn strövels! Ook ideaal voor op de camping die klompen.

Yella

Altijd blote voeten. Crocks liggen binnen bereik voor als ik uit de auto moet. In de winter uiteraard sokken aan.
Op blote voeten heb ik ook meer ruimte in de auto om mijn benen te strekken. gewoon omdat blote voeten een stuk kleiner zijn dan schoenen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.