Onze Suzi

Gestart door Jon, juli 15, 2018, 10:06:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jon

Tijdens onze vakantie afgelopen weken onze Suzuki S-Cross 1.6 op verbruik bijgehouden, uiteraard met de CCC erachter. Gemiddeld 1:17,5 inclusief met 130 over de péage, airco aan. Daar zijn we toch wel heel blij mee na de Outlander met 1:7 à 1:8.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Longdude

Yella

Citaat van: Jon op juli 15, 2018, 10:06:37 PM
Tijdens onze vakantie afgelopen weken onze Suzuki S-Cross 1.6 op verbruik bijgehouden, uiteraard met de CCC erachter. Gemiddeld 1:17,5 inclusief met 130 over de péage, airco aan. Daar zijn we toch wel heel blij mee na de Outlander met 1:7 à 1:8.
Benzine of diesel?
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Jon

Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Yella

Citaat van: Jon op juli 21, 2018, 10:09:52 PM
Benzine...
Dan een heel net verbruik. Maar kritisch als ik ben.... Heb je het verbruik zelf gemeten aan de hand van de tankbeurten en omgerekend met het aantal echt gereden km? Of van de board computer?
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

metalpe

Benzine??
Da's wel heel netjes dan!!! Knap!

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk

Jon

Citaat van: Yella op juli 22, 2018, 11:48:11 AM
Dan een heel net verbruik. Maar kritisch als ik ben.... Heb je het verbruik zelf gemeten aan de hand van de tankbeurten en omgerekend met het aantal echt gereden km? Of van de board computer?

Gewoon de tellerstand gedeeld door het aantal liters bij de tankbeurt. Overigens is het verbruik dagelijks, veelal korte stukken, zo'n 1:16.