Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: verlichting Alpen Kreuzer Select werkt niet  (gelezen 888 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tjerk

  • Gast
verlichting Alpen Kreuzer Select werkt niet
« Gepost op: augustus 13, 2018, 11:07:47 am »

beste forumleden, mag ik gebruikmaken van jullie expertise? Wij staan momenteel op een camping in Italië met onze Select uit 1986. De verlichting van de vouwwagen werkt niet. Ik kan in de auto geen kapotte zekering vinden. Zou het probleem in de vouwwagen kunnen zitten en zo ja waar? Er loopt een dikke zwarte kabel met daarin verschillende kleuren draden van het aansluitpunt van de kabel door de vouwwagen heen naar de keuken waar de verlichting op zit, maar op het oog zit er niets los. Bedankt alvast voor de tips en ideeën!
Gelogd

karselius

  • Gast
Re: verlichting Alpen Kreuzer Select werkt niet
« Reactie #1 Gepost op: augustus 13, 2018, 12:06:06 pm »

Zit het stekkertje wel goed? Ik heb hem vervangen door een aansluiting wat onder de auto zit. Anders achterplaat van de keuken verwijderen en daar de stekker want daar zitten er ook twee na zien. Succes
beste forumleden, mag ik gebruikmaken van jullie expertise? Wij staan momenteel op een camping in Italië met onze Select uit 1986. De verlichting van de vouwwagen werkt niet. Ik kan in de auto geen kapotte zekering vinden. Zou het probleem in de vouwwagen kunnen zitten en zo ja waar? Er loopt een dikke zwarte kabel met daarin verschillende kleuren draden van het aansluitpunt van de kabel door de vouwwagen heen naar de keuken waar de verlichting op zit, maar op het oog zit er niets los. Bedankt alvast voor de tips en ideeën!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 872
  • Merk: kampeermiddel : vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: verlichting Alpen Kreuzer Select werkt niet
« Reactie #2 Gepost op: augustus 13, 2018, 01:57:23 pm »

Controleer eerst met een spanningszoeker of er stroom staat op de stekkerdoos aan de auto. Controleer hier ook de massa, als die niet goed is werkt er niets meer. Als alles bij de auto werkt is het iets in de vouwwagen. Dan idd eerst het stekertje contoleren tussen de vouwwagen en de keuken ( zit bij de gastank), en anders idd bij de lampen achter de achterplaat.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

tjerk

  • Gast
Re: verlichting Alpen Kreuzer Select werkt niet
« Reactie #3 Gepost op: augustus 14, 2018, 10:01:15 am »

Bedankt voor jullie reacties, ik ga ermee verder!
Gelogd

GuVer

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 137
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Kariba Game Drive (2009)
Re: verlichting Alpen Kreuzer Select werkt niet
« Reactie #4 Gepost op: augustus 14, 2018, 01:34:26 pm »

Bij ons heeft contactspray al eens wonderen gedaan. Stekker van de vouwwagen was naar geworden.

Anders langs een garage gaan.

Verstuurd vanaf mijn Swift 2 X met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal