Gastencabine

Gestart door Kort, januari 14, 2019, 06:55:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Kort

Beste mensen,
Ik heb een vraag over de gastencabine van de Combi camp ( bouwjaar 2014) Is de binnentent van de gastencabine helemaal dmv ritsen afgesloten of wordt de cabine aan de onderzijde dmv twee ritsen horizontaal aan de klep vastgemaakt en is hij aan de onderzijde open?

Kan iemand vertellen hoe dit precies zit?

Kort

Beste mensen,
Ik stel deze vraag omdat wij op het punt staan om een ccc aan te schaffen maar ik nu begin te twijfelen over de gastencabine aangezien ik op het internet berichten lees over het vermaken/wijzigen van de binnencabine omdat deze niet insectenvrij zou zijn. Wie kan ons verder helpen?

CEO

Ik zou zeggen, loop even langs bij een dealer.

Wat ik me herinner: geen ritsen onderaan, wel stof om onder een matras in te stoppen. Maar, omdat wij erg snel besloten om geen gastencabine te kopen hebben we er slechts kort naar gekeken.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Mustang

Miischien (te) late reactie, maar toch.
De binnentent van de gastencabine aan de zijkant heeft geen bodem. De voorzijde van de binnentent wordt aan de klep geritst. Ik heb er zelf een bodem ingenaaid en deuren van horrengaas, die weer aan de bodem kunnen ritsen. Zo kan de binnentent helemaal dicht (en mugvrij) en de voorwand (soort van 2 gordijntjes) kan ik dan open laten. aan de binnentent van de grote slaapcabine heb ik ook 2 delen muggengaas genaaid. Gordijntjes blijven dan open. Die dichte flappen vind ik ongezellig, maar ik wil ook zo min mogelijk muggen en vliegjes.